אחד מהקולות הפרובוקטיביים והמשמעותיים ביותר בקולנוע התיעודי ביפן, קאזו הארה, הוא במאי שלא יהסס לשבור כל טאבו אפשרי בחברה ממנה הוא מגיע. מי שהיה בעברו עוזר הצלם של הבמאי היפני הנודע שוהיי איממורה, ומקבל את ההשראה לסרטיו מגיבורי על כמו באטמן או סופרמן, מביים מעין קולנוע אקשן דוקומנטרי, הכולל מאבקים מובהקים ודרמטיים של דמויות המשחקות את חייהן מול המצלמה. ״אני מביים סרטים מרירים״, התוודה פעם הארה, ״ושונא את החברה המיינסטרימית״. בשלושת סרטיו הראשונים, אותם נקרין במסגרת תוכנית זו, הארה מתמקד בדמויות הנמצאות בשולי החברה, מוקצות מעצם היותן שונות במהותן מתרבות המיינסטרים ביפן או מנסות לאתגר אותה במעשיהן. בין אם מדובר במשורר הלוקה בשיתוק מוחין ומסרב להיות קורבן, בפמיניסטית רדיקלית המורדת במה שמקובל בחברה היפנית, או בבוגר מלחה״ע השנייה אשר מחליט לצאת נגד הקיסר היפני ואחריותו לקרבות, כולם הם אאוטסיידרים שחצו גבולות וחתרו נגד סמכות. למרות שהארה עובד לרוב בשיתוף פעולה מוחלט עם הסובייקטים אותם הוא מצלם, סרטיו מעלים שאלות אתיות נוקבות על גבולות הייצוג התיעודי והעל הצורך בלקיחת אחריות כמתעד.

אוצרי התכנית: קרין ריבקינד סגל וד"ר אוהד לנדסמן
טקסטים ושיחות עם היוצר לאחר ההקרנות: ד"ר אוהד לנדסמן