פסטיבל דוקאביב יקיים השנה מסגרת שנועדה לאפשר ליוצרים המקרינים את סרטם בפסטיבל גישה ישירה לבכירי התעשייה הדוקומנטרית בעולם, לטובת קידום סרטם או פרוייקטים בשלבי פיתוח והפקה. המסגרת נועדה להרחיב ולהעמיק את הקשרים בין יוצרי קולנוע ישראלים ובין אנשי מקצוע בינלאומיים.

אורחי הפסטיבל שיקיימו את המפגשים:

אליס בורגין

מנהלת AIDC – הכנס הדוקומנטרי הבינלאומי במלבורן, אוסטרליה

אליס בורגין מנהלת את AIDC – הכנס הדוקומנטרי הבינלאומי באוסטרליה. יש לה תואר דוקטור כפול מאוניברסיטת מלבורן ומאוניברסיטת פריז נאנטר בנושא חקר מדיניות של מימון סרטים, והיא פעילה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה האוסטרלית והבינלאומית כבר יותר מעשור. היא השתתפה בצוותי תכנון של פסטיבלים בשלוש יבשות, בהם צוות אוצרי הסרטים הקצרים של פסטיבל טרייבקה, והייתה חברה בוועדת המיון של "POV", התוכנית התיעודית עטורת השבחים של ערוץ הטלוויזיה PBS, בשתיים מהעונות שלה. בשנה שלאחר מכן עברה אליס למלבורן, הצטרפה לצוות התכנון של AIDC, ומונתה לתפקיד מנהלת הכנס כעבור שנה נוספת. היא שפטה בפסטיבלים רבים, ובהם דוק-אדג' שבניו-זילנד, הוט-דוקס הקנדי ודוקאביב. נוסף על כך, אליס בורגין היא יושבת ראש הוועדה המייעצת ללימודי אנימציה וקולנוע באוניברסיטת סווינבורן לטכנולוגיה.

לוק ברולי

מנהל תחום הפסטיבלים בדוגווף (DOGWOOF), לונדון

לוק ברולי מנהל את תחום הפסטיבלים בדוֹגְווּף, סוכנות מכירות מובילה לסרטי קולנוע דוקומנטריים. בעבודתו עוסק בבנייה של תוכניות אסטרטגיות לשיווק סרטים דוקומנטריים לפסטיבלים ברחבי העולם, ובין היתר השתתף בשיווק הסרטים עטורי הפרסים “Mayor” ו"החפרפרת" (2020), וכן "להתגבר על הפער" (2018) ו"המערה" (2019), שהיו מועמדים לאוסקר. רשת הקשרים הענפה שלו סייעה לו להשיג לסרטי דוגווף הקרנות בכורה מוצלחות בפסטיבלים היוקרתיים ביותר בעולם לקולנוע דוקומנטרי.

אן ג'ורג'ט

נשיאת הפסטיבל הדוקומנטרי הבינלאומי FIPADOC ביאריץ, צרפת

אן ג'ורג'ט מביימת סרטים דוקומנטריים זה עשרים שנה. רובם משודרים בערוץ התרבות הגרמני-צרפתי "ארטה" ובערוצי טלוויזיה ציבוריים אחרים באירופה. ג'ורג'ט עומדת בראש FIPADOC, הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי בביאריץ, צרפת.

פטריק הארלי

מנהל השוק הבינלאומי ותכנית הטלנט בפסטיבל Sheffield Doc/Fest, בריטניה

פטריק הרלי מנהל את תוכנית השוק הבינלאומי והטאלנטים של פסטיבל שפילד דוק/פסט. בעבר ניהל פטריק את תחום ההפצה בחברת דוֹגווּף (2012–2016) ועבד עם יוצרים, עם מפיקים ועם שותפי הפקה על יותר מ-100 סרטים דוקומנטריים מגוונים. לפטריק תואר בכלכלה, ולפני כניסתו לתחום היצירה התיעודית לימד ממשל ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת סידני.

מרי זניטר

מנהלת הפסטיבלים ומכירות בינלאומיות בסרטי מגנוליה (Magnolia Pictures), ניו יורק

מרי זניטר, ילידת פריז, התגוררה בשני קצוות ארה"ב, ביפן ובקנדה. אחרי שסיימה את לימודי התואר השני בניהול מו"מ עסקי בינלאומי, היא הצטרפה למחלקת הקולנוע של ערוץ הטלוויזיה הצרפתי "קנאל פלוס" ועבדה גם בשוקי המדיה MIPTV ו-MIPCOM. ב-2012 עברה זניטר לניו יורק כדי לפתח שם עסקים צרפתיים בשליחות מטעם משרד החוץ הצרפתי. כעבור זמן קצר היא הצטרפה לצוות של תוכנית "US in Progress", המקיימת כנס פיצ'ינג אחת לשנתיים, וטיפלה בהגשות ובתקשורת עם היוצרים. מאוחר יותר היא מונתה למנהלת התוכנית. זניטר עבדה גם בחברת ההפצה IFC וטיפלה בקטגוריית "חצות" ובכותרי החברה. ב-2019 היא עברה לחברת "מגנוליה פיקצ'רז", ובה היא עוסקת בתחום הפסטיבלים ובמכירות בינלאומיות.

מייגן מונסור

מנהלת התוכנית של פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי אמבולנטה, מקסיקו.

מייגן מונסור היא מנהלת התוכנית של פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי אמבולנטה – פסטיבל נודד שמטרתו לקדם יצירה דוקומנטרית במקסיקו ובעולם, לטפח צורות חדשות של ביטוי קולנועי ולהעלות נושאים חשובים לסדר היום. מונסור הצטרפה לצוות הפסטיבל ב-2008 ותרמה למיצובו של אמבולנטה כפסטיבל הקולנוע בעל היקף החשיפה הגדול במקסיקו. מתכונתו הייחודית וגישתו החדשנית של הפסטיבל מגשרות על מרחקים גיאוגרפיים ומביאות יצירה דוקומנטרית למקומות לא שגרתיים.

מאדס מיקלסן

פרוגרמר בכיר בפסטיבל CPH:DOX – פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי הבינלאומי של קופנהגן

מאדס מיקלסן הוא חבר בצוות התכנון של CPH:DOX – פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי הבינלאומי של קופנהגן, אחד הפסטיבלים הגדולים בעולם מסוגו, שסרטיו נוגעים בין היתר גם באמנות חזותית, באמנויות הבמה ובפרפורמנס ארט. מיקלסן הצטרף לצוות הפסטיבל ב-2008. נוסף על עבודתו בפסטיבל, הוא מפרסם מאמרים באופן קבוע בספרות הקולנועית. ב-2018 יצא לאור "Intervention", ספרו של מיקלסן על קולנוע תיעודי. ב-2019 זכה מיקלסן בפרס על עבודתו כאוצר פסטיבלים מטעם שוק הסרטים של פסטיבל קאן, מגזין הקולנוע הבינלאומי "סקרין אינטרנשיונל" והפלטפורמה האינטרנטית לאנשי קולנוע "סיננדו".

דניאל מקארתי

מנהלת את השוק של AIDC הכנס הדוקומנטרי הבינלאומי במלבורן, אוסטרליה.

דניאל מקארתי מנהלת את השוק של הכנס הדוקומנטרי הבינלאומי באוסטרליה (AIDC) משנת 2016. לפני כן עבדה מקארתי בתפקידים מגוונים בתעשיית הקולנוע באוסטרליה ובעולם, והייתה בין היתר מפיקה, אוצרת תוכנית ואשת קשר בטרייבקה, בסאנדנס, בפסטיבל טורונטו ובפסטיבל מלבורן. לפני כניסתה לתחום הפסטיבלים עבדה על סרטו עטור הפרסים של סטיב מקווין "בושה", והייתה מפיקה ועוזרת במאי ראשונה באוסטרליה. בתחילת הקריירה שלה, אחרי שסיימה את לימודי התואר הראשון בקולנוע באוניברסיטת מלבורן, עבדה בצוותי התכנון של פסטיבל טרייבקה ושל ערוץ הטלוויזיה האוסטרלי SBS. כמו כן הייתה מקארתי מנטורית בפסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי שפילד דוק/פסט ושופטת בפסטיבל דוק-אדג' בניו זילנד. לדניאל מקארתי תואר שני בדיני תקשורת מהאוניברסיטה לטכנולוגיה בסידני.

שיין סמית

מנהל התוכנית של פסטיבל ''הוט דוקס'', פסטיבל הסרטים ושוק הקולנוע התיעודי הגדול ביותר בצפון אמריקה.

שיין סמית הוא מנהל התוכנית של פסטיבל "הוט דוקס", פסטיבל הסרטים ושוק הקולנוע התיעודי הגדול ביותר בצפון אמריקה. בעבר עבד סמית בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו כמנהל הפרויקטים המיוחדים וכמנהל התוכניות הציבוריות. לפני שהצטרף לצוות של פסטיבל טורונטו, עבד סמית בחברת Spafax כמפיק בפועל של תוכן בידורי לטיסות. כמו כן עבד כמנהל לוח השידורים ברשת הטלוויזיה הקנדית העצמאית "צ'נל זירו", ניהל את פסטיבל הסרטים הקצרים הבינלאומי של מרכז הקולנוע הקנדי (CFC), היה ממונה על תוכנית הסרטים הקצרים בפסטיבל סאנדנס וחבר בצוות התכנון של פסטיבל הקולנוע הגאה "אינסייד אאוט". סמית השתתף בפאנלים ושפט בפסטיבלים ובאירועים ברחבי העולם.
הוא אינו יושב הראש של תאגיד המדיה Vice – הם פשוט נושאים את אותו השם.

סטפני פוקס

מנהלת תחום הפסטיבלים בחברת ההפצה אאוטלוק (Autlook Filmsales), אוסטריה

סטפני פוקס מנהלת את תחום הפסטיבלים ב"אאוטלוק פילם-סיילס", סוכנות מובילה למכירת סדרות וסרטים דוקומנטריים. בקטלוג הסרטים של הסוכנות אפשר למצוא בין היתר את "למען סאמה" ואת "על אבות ובנים", שהיו מועמדים לאוסקר, וכן את זוכי סאנדנס "הציירת והגנב", "ביתה של משפחת אֶנָצֶ׳ה" ו"משפחת חצות".
פוקס אחראית לאסטרטגיות ההפצה לכל הפסטיבלים הבינלאומיים ומרכזת את תחום ההזמנות – מהקרנות חד-פעמיות ועד הקרנות בפסטיבלים. נוסף על כך, היא משתתפת בפאנלים ותורמת ממומחיותה בתור יועצת. היא גם שפטה בכמה וכמה פסטיבלים.

בזיל ציוקוס

מנהל התוכנית של פסטיבל הקולנוע DOC NYC ושל פסטיבל הקולנוע של ננטקט, חבר בצוות אוצרי התוכנית של פסטיבל סאנדנס.

בזיל ציוקוס הוא מנהל התוכנית של פסטיבל הקולנוע DOC NYC ושל פסטיבל הקולנוע של ננטקט, חבר בצוות אוצרי התוכנית של פסטיבל סאנדנס ולשעבר מנהל "ניופסט", פסטיבל הקולנוע הגאה בניו יורק (1996–2008). ציוקוס כותב על קולנוע דוקומנטרי בבלוג שלו, "what (not) to doc".

קריסטין קמדסוס

מנהלת אמנותית של הפסטיבל הדוקומנטרי הבינלאומי FIPADOC ביאריץ, צרפת.

קריסטין קמדסוס הקימה את חברת ההפקות אלגריה פרודקשנז בשנת 2001. מאז הפיקה החברה יותר מ-60 יצירות דוקומנטריות, ובהן: "Hammer & Tickle"‏, "Pakistan Zindabad", "חמש מצלמות שבורות" (שהיה מועמד לאוסקר וזכה בפרס האמי הבינלאומי ב-2013), "Divided Korea", "הממלכה המופלאה של פאפא אלייב", "One Day in Tehran" ו"פורמן נגד פורמן" (שהוקרן בקאן 2019 בתוכנית הקלאסיקות).
ביוני 2018 נכנסה קריסטין לתפקיד מנהלת התוכנית האמנותית ומנהלת הפסטיבל של FIPADOC, פסטיבל קולנוע דוקומנטרי המתקיים כל שנה בינואר בביאריץ שבצרפת. הפסטיבל מקדם יוצרים חדשים ומעודד יצירה קולנועית חדשנית ויוצאת דופן. בפסטיבל מתקיימות הקרנות בכורה ומפגשים עם יוצרים המתאימים לקהל הרחב וגם לאנשי מקצוע.

מריה קמפניה

פרוגרמרית בכירה בפסטיבל אידפא, אמסטרדם

מריה קמפניה רמיה היא אוצרת קולנוע אקוודורי המתגוררת בריו דה ז'נרו. היא חברה בצוותי התוכן של פסטיבל אידפא בהולנד, של פסטיבל אמבולנטה במקסיקו ושל פסטיבל EDOC באקוודור, שבו היא מנהלת את התוכנית האמנותית זה עשור. היא השתתפה בעריכת הספר הראשון בספרדית שהוקדש כולו לעבודתו של יוצר הקולנוע התיעודי הברזילאי אדוארדו קואונטיניו (2012), וביימה את הסרט הקצר "Derivadas‏" (2015). השתתפה בתכנון של פסטיבלים והקרנות באקוודור, בברזיל, בקולומביה ובארצות הברית.