כללי

מתי אפשר לצפות בסרטים?

תאריכי הזמינות של כל סרט מצויינים בעמוד הסרט לצד כפתור הרכישה. לאחר ההפעלה הסרט זמין עבורכם ל-24 שעות (בכפוף לתאריך הסיום המפורסם).

איך מזמינים סרטים באמצעות המנוי?

לאחר רכישת המנוי, היכנסו לעמוד הסרט בו תרצו לצפות ולחצו על כפתור הרכישה. לאחר מכן לחצו על כפתור מימוש מנוי / קוד הטבה, בחרו במימוש מנוי והקלידו את תז שהזנתם בעת רכישת המנוי.
המערכת תזהה את המנוי שברשותכם ותעדכן את סכום התשלום ל0 ש"ח. לאחר מכן לחצו על הכפתור "הבא" שבתחתית המסך, כעת מלאו את פרטיכם האישיים ולחצו על "סיים הזמנה".
הקישורים לצפייה ישלחו אליכם במייל.

מה הוא האזור האישי?

האזור האישי באתר מחולק לשניים ההזמנות שלי ורשימת צפייה.
ההזמנות שלי – ל"הזמנות שלי" תוכלו להיכנס באמצעות מספר הטלפון שהזנתם בעת הרכישה. כל סרט שרכשתם יתעדכן אוטומטית באזור ההזמנות שלי. מאזור זה ניתן לצפות בסרטים ולקבל מידע על תוקפם.
רשימת צפייה – כאן יופיעו סרטים אותם סימנתם בלב. באמצעות רשימה זו תוכלו לארגן את הסרטים שמעניינים אתכם.
שימו לב! לא ניתן לצפות בסרטים מרשימת הצפייה, על מנת לצפות יש לרכוש את הסרט / לממש מנוי.
שימו לב! רשימת הצפייה נשמרת רק במכשיר ובדפדפן בו יצרתם אותה, ולא ניתנת לגישה ממכשיר או דפדפן אחר.

לאחר שרכשתי את הסרטים, מה הדרך הכי קלה לצפות בהם?

לחצו על הכפתור "אזור אישי" שנמצא בסרגל העליון באתר שלנו ובחרו באפשרות "ההזמנות שלי". הזינו את מספר הנייד שאתו ביצעתם את הרכישה ולאחר מכן יישלח אליכם קוד חד פעמי לנייד. לאחר מכן הזינו אותו בשדה הרלוונטי והמערכת שלנו תזהה אתכם. כל הסרטים שהזמנתם יופיעו לכם על המסך ותוכלו להפעיל אותם. במידה ואינכם מצליחים להתחבר, תוכלו לצפות בסרטים גם באמצעות לחיצה על קישורי הצפייה שנשלחו אליכם למייל בסיום הזמנת הסרטים.

מאילו מכשירים ניתן לצפות בסרטים?

ניתן להפעיל את הסרטים מכל מכשיר שברשותכם, לרבות אייפונים ואייפדים. בעלי טלוויזיה חכמה יכולים להתחבר לאזור האישי באמצעות כניסה לאתר דוקאביב דרך דפדפן האינטרנט כרום בטלוויזיה, או באמצעות כניסה למייל דרך הטלוויזיה ולחיצה על קישורי הצפייה שנשלחו אליכם.

האם כל הסרטים מתורגמים לעברית?

כן. כתוביות תרגום בעברית יופיעו באופן אוטומטי עם תחילת הסרט. ישנם סרטים בהם ניתן לשנות את שפת כתוביות התרגום לאנגלית, כדי לעשות זאת לחצו על סימן המקלדת בצידו הימני של המסך ובחרו באנגלית.

האם ניתן לצפות בסרטים מחו''ל

לא. הסרטים זמינים לצפייה רק מישראל.

מדוע מספר הכרטיסים לכל סרט מוגבל?

הסרטים המוקרנים בדוקאביב מוגנים בזכויות יוצרים והם אינם תוכן מקורי של הפסטיבל. לכל סרט יש חברת הפקה והפצה משלו, ובהתאם לכך הסכמי ההקרנה של הסרטים בפסטיבל נסגרים עמם. בדומה למגבלה של כרטיסים באולמות, כך גם התבקשנו לייצר הגבלות לכמות הצופים באונליין.

אילו כרטיסי אשראי מכבדים?

אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי, פרט לדיינרס.

איך פונים אליכם?

מוקד דוקאביב support@docaviv.co.il
שימו לב! ניתן יהיה לפנות למוקד דוקאביב באמצעות המייל בלבד.
המוקד פעיל בין השעות :
ראשון- חמישי, שבת 10:00-18:00
שישי 10:00-14:00
מומלץ לפנות בשעות הפעילות.
מענה יינתן בתוך יום עסקים אחד לכל המאוחר.


מנויים


האם ניתן לקנות מנוי למישהו אחר?

כן. השימוש במינוי יהיה לפי תעודת הזהות שעודכנה עם רכישת המינוי.

דוקולייב שיחות עם יוצרים


האם צריך להירשם לשיחות עם יוצרים (דוק לייב)?

כן, ומספר המקומות מוגבל.

האם המינוי כולל שיחות עם יוצרים (דוק לייב)?

השתתפות בשיחות אינה מחייבת מנוי וללא עלות, יש להירשם בנפרד ומראש, מספר המשתתפים מוגבל.

כיצד נרשמים לשיחות?

לינק ההרשמה נמצא בעמוד הראשי באתר ובעמודי הסרטים.