רכישה – הזמנת כרטיסים

מזמינים כרטיסים

הכנסו לעמוד הסרט המבוקש, בחרו את מועד ההקרנה המועדף עליכם, בחרו אם ברצונכם לרכוש כרטיס בודד או לממש כרטיסיה במידה ורכשתם אחת.
אין לכם כרטיסיה? היכנסו לעמוד המבצעים שלנו.
את הכרטיסים שהזמנתם תקבלו בהודעת טקסט ובדואר האלקטרוני שהזנתם במהלך הרכישה.

רוכשים כרטיסיה

בעמוד המבצעים תוכלו להתרשם ממגוון הכרטיסים וההטבות שאנו מציעים. לאחר שבחרתם את המסלול המועדף עליכם, לחצו על כפתור הרכישה.

איך מזמינים סרט באמצעות כרטיסיה?

לאחר רכישת הכרטיסיה, היכנסו לעמוד הסרט בו תרצו לצפות, בחרו את ההקרנה הרצויה ולחצו על כפתור הרכישה. לאחר מכן לחצו על כפתור מימוש מנוי / קוד הטבה, בחרו במימוש מנוי והקלידו את תעודת הזהות שהזנתם בעת רכישת הכרטיסיה, ואת מספר הכרטיסיה שקיבלתם בתום תהליך רכישת הכרטיסיה. המערכת תזהה את הכרטיסיה שברשותכם ותעדכן את סכום התשלום ל0 ש’‘ח. לאחר מכן, לחצו על הכפתור ‘‘הבא’‘. כעת מלאו את פרטיכם האישיים ולחצו על ‘‘סיים הזמנה’‘. את הכרטיסים שהזמנתם תקבלו בהודעת טקסט ובדואר האלקטרוני שהזנתם במהלך הרכישה.

האם ניתן לבטל כרטיסיה שנרכשה?

כרטיסיה שנרכשה במכירה המוקדמת (עד ה-25.4.24) ניתנת לביטול עד ה-22.5.24, 24 שעות לפני תחילת הפסטיבל. כרטיסיה שנרכשה במועד מאוחר יותר ניתנת לביטול עד תום הפסטיבל ב1.6.24, רק במידה והיא לא נוצלה כלל.
לא יתקבל זיכוי על כרטיסיה שמומשה חלקית. במקרה של ביטול, יזוכה הרוכש על עלות הכרטיסיה בניכוי עמלת רכישה של 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.

יש לכם שאלות נוספות? צריכים עזרה?
אל דאגה! אתם לא לבד. ניתן לפנות אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני support@docaviv.co.il
בטלפון 6876* או בהודעת וואטסאפ למספר ‏‎052-249-5954‎‏.
שעות פעילות המוקד: ימים א'-ו' בין השעות 10:00-15:00.

זכרו!

אין להעביר, להעתיק, להקליט, לאחסן בכל אמצעי אחסון, לפרסם, לבצע בפומבי, לשדר, להעמיד לרשות הציבור, להשכיר, ליצור יצירה נגזרת או בכל דרך אחרת להפיץ את הסרטים. כל הנ"ל מהווים הפרת זכויות יוצרים חמורה, וכן עשויים להוביל לתביעה.

דילוג לתוכן