אני מרטין פאר

מסע מצחיק, צבעוני וקצבי ברחבי בריטניה בעקבות יצירותיו של מי שמתעד אותה באדיקות מאז שנות ה-70, ושמצליח, באופן גאוני, למהול בצילומיו ביקורת חברתית, קורטוב של ציניות וחגיגה של אקסצנטריות.

ג'ניס איאן: שוברת שתיקה

זמרת הפולק פורשת את ספר שיריה הרגשי, מסלול רצוף עליות ומהמורות של מוזיקאית מחוננת שפרצה בגיל 13 עם שירים מקוריים ונועזים והתעצבה כקול יפהפה ומעורר השראה עבור דור שלם של נשים בסבנטיז.

גוגוש - אש בוערת

המהפכה באיראן קטעה באחת את הקריירה המצליחה של זמרת פופ ואייקון תרבות, עד לקאמבק בלתי צפוי. סיפורה המרגש של גוגוש, שהפכה לקול של התנגדות ולסמל של תקווה.

הגברת הראשונה

אפרת טילמה, מחלוצות הנשים הטרנסיות בישראל, נאלצה לברוח מהארץ כנערה בשנות ה-60 בגלל איומים על חייה. בגיל שבעים וחמש, אחרי שהפכה למתנדבת הטרנסית הראשונה במשטרת ישראל, היא יוצאת להילחם שוב על חירותה.

הצרה עם מר דודל

מאחורי השרבוטים המתוקים שהפכו אותו לאמן בעל שם עולמי, נחשף דיוקנו המורכב של מר דודל, שנקרע בין הצורך הפרוע ביצירה ובין תהומות נפשו.

כמעט משפחה

חמישה צעירים יושבים סביב שולחן אוכל. במקום "אמא" ו"אבא", הם אומרים "גברת וגנר" ו"אדון גרקה". בין אהבה כמעט-משפחתית לבירוקרטיה של שירותי הרווחה, המדריכים ממלאים עבור הילדים את מה שחסר להם - בית.

מכתב אהבה לקולנוע

קסמה של חוויית הצפייה על פי הקולנוען הצרפתי ארנו דפלשן. דרך קליידוסקופ אסוציאטיבי, אינטלקטואלי ואסתטי של סצנות בדיוניות ותיעודיות, רוקח דפלשן מעשייה כיפית ומלאת אהבה לקולנוע.

סבתא מתה וזה ממש בסדר

סבתי רוצה לסיים את חייה. שום דבר לא יכול לעצור אותה או לשכנע אותה להישאר איתנו. אז במקום להתנגד, באנו לעזור לה להיפרד מהעולם בסטייל.

ספק ילדה ספק אישה: אלה ודפנה ארמוני

בגיל 30, אלה מקבלת מזוודה מסתורית עם קלטות משנות ה-90, שנשמרו בסוד בידי אמה, הזמרת דפנה ארמוני, וחושפות בפניה את זהות אביה. דיוקן משפחתי על שתי נשים שמתמזגות לאחת: האם שהייתה אגדה, והבת, יוצרת הסרט.

פלמינגו

המאמץ הקולקטיבי להישרדות ולהתרבות בחופים הלבנים והבוציים של חצי האי יוקטן, המקום אליו שבים עופות הפלמינגו הזקורים והוורדרדים דור אחר דור, מעולם לא נראה ונשמע כה יפהפה, מעורר מחשבה ומשובב נפש.

שחקניות הברידג'

ארבע נשים בגיל הזהב שלהן משחקות ברידג', משוחחות על אירועי השעה, שומרות על קשר עם יהדותן. על אף הטראומות הרודפות אותן, הן מתבוננות בעולם המשתנה סביבן בפיכחון הומניסטי מרומם נפש.