Meet Me in the Bathroom

הטרגדיה הקשה ביותר בהיסטוריה האמריקאית הולידה בניו יורק עידן של יצירתיות חסרת תקדים. "הסטרוֹקס", "אל-סי-די סאונדסיסטם", "Yeah Yeah Yeahs", "אינטרפול" ולהקות אחרות שינו את פני העיר והדור כאחד וחוללו מהפכה מוזיקלית-תרבותית עולמית.

ג'וליה

ג'וליה צ'יילד, הסלבריטי-שף הראשונה, פרצה למסך בגיל 51, כשהאמריקאים אכלו מתוך מגשיות מחוממות במיקרו. סיפור חייה יוצא הדופן, אופייה הכובש והתאהבותה הסוערת בבישול מוצגים בליווי קטעים משעשעים ומעוררי השראה מתוכניות הבישול המיתולוגיות שלה.

גבי גיפורדס לא מרימה ידיים

כשמתנקש ירה בראשה של חברת הקונגרס גבי גיפורדס, איש לא חשב שהיא תשתקם, אבל גיפורדס למדה (ועדיין לומדת) ללכת ולדבר וחזרה לפעילות ציבורית. ג'ולי כהן ובטסי ווסט (RBG) ליוו אותה ואת בעלה, האסטרונאוט מארק קלי, במסעם יוצא הדופן.

הזדמנות שנייה

ריצ'רד דייוויס ירה לעצמו בבטן 192 פעמים, כדי להוכיח עד כמה מוצלח אפוד המגן שהמציא. הוא הפך למולטי-מיליונר, דמות קאלט כריזמטית וכובשת. הסדקים בסיפוריו הצבעוניים והמשעשעים החלו להיבקע כששוטר לבוש אפוד מגן נורה למוות.

קורט וונגוט: משוחרר מהזמן

כשרוברט וויידי החל לצלם את הסרט על קורט וונגוט, הוא היה מעריץ צעיר. במהלך 40 שנות עבודה משותפת נוצרה בין השניים חברות עמוקה, הצובעת את הביוגרפיה הסוערת של הסופר הגדול בצבעים חדשים, אישיים ומרתקים.

קירות חולמים: בתוך מלון צ'לסי

מן העבר הבוהמייני, המרהיב, הסוער והשערורייתי של מלון צ'לסי נותרו בעיקר זכרונות, והדיירים הוותיקים שמסרבים להתפנות מן הבניין המשתפץ נאחזים בהם בעוצמה. אי זעיר של יצירתיות אקסצנטרית המסרב לגווע בין פיגומים ואבק בלב ניו יורק.

שירה מלאכותית

שלושת חברי הרכב הדאנס-פופ האמריקאי YACHT עורכים ניסוי נועז ומפקידים את יצירת אלבומם החדש בידי בינה מלאכותית. אחרי שסרקה ולמדה מאות שעות מוזיקה שכתבו בעבר, האם התוכנה תתגלה כמוכשרת, מקורית ואולי אפילו יותר יצירתית מהם?

שמי הוא פולי מארי

פולי מארי הייתה שם (כמעט) לפני כולן: משוררת, עורכת דין, אקטיביסטית, א-בינארית, חוקרת ואשת כמורה שחורה, שסללה את הדרך למהפכות הגדולות בתחום זכויות האזרח והשוויון לנשים בארה"ב. ג׳ולי כהן ובטסי ווסט מציירות את דמותה החד-פעמית.