המצלמה של אבא

יוצרת הסרט נאבקת להחזיר את אביה לתפקוד אחרי שעבר אירוע מוחי בעזרת אהבתו הישנה - המצלמה. אך בלי לדעת זאת, היא מתעדת את שנותיו האחרונות דרך עיניו.

חברו הטוב

יחסית למקום השמור למתים, בית הקברות לחיות שוקק חיים. מדי יום הוא מוצף במבקרים המגיעים כדי לפקוד את הקברים של מי שהיו חבריהם הנאמנים לחיים.

יש משהו באוויר

התבוננות אינטימית בשתי עובדות בסופרמרקט בקריית שמונה, שירן וסמדר, בפרוץ מגפת הקורונה בישראל. כשהרצונות הפשוטים הופכים למורכבים, מתגלות נשים חזקות שבוחרות לנצח בכל רגע מחדש.

כולם מכירים את ג'ק

אור, סטודנט לקולנוע המוגדר כאוטיסט, מתעד באינטימיות את הקשר בין ג'רי ובנו החורג ג'ק, נער החולה במחלה ניוונית. הסרט מעורר שאלות על אהבה והזכות לחיים.

מותו של לוויתן

בלילה חורפי סוער נשטפה אל חוף ניצנים גופת לוויתן. על רקע תיעוד המאורע הנדיר, קולות הנוכחים במקום מנסים לבטא את עוצמת המפגש עם הטבע.

פעמונים סגולים

דני, בן לעולים ממוסקבה, התבייש במשך כל ילדותו במשפחתו. כעת, במלאת 30 שנים לעלייתם, מחליט דני לשמוע את סיפור משפחתו וללמוד על חוויית העלייה ועל מוצאו.

רוצה לחצות את הים?

נורלדין, מבקש מקלט מדארפור, יוצא למסע פרידה מישראל שהייתה לו לבית, מהאנשים ומהקהילה שהנהיג. בעיירה קנדית נידחת, משפחה חדשה נולדת לנגד עינינו, אבל משהו חסר.

שום דבר לא כל הזמן

מערכת יחסים סבוכה בין אם חד הורית לבתה היחידה מתגלה בחדר קטן במלון תל אביבי, בו הן מעבירות סוף שבוע לאחר משבר.