1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם

במשך שנה וחצי איפשר בר-עם לבמאי רן טל ("ילדי השמש", "גן עדן", "המוזיאון"), כניסה חופשית לארכיון הצילומים העצום שלו שנמצא במרתף ביתו. טל בחר 1341 פריימים, מהם הרכיב את הסרט.

H2: מעבדת השליטה

סיפורו של רחוב אחד בחברון, המהווה מיקרוקוסמוס לסכסוך הישראלי-פלסטיני כולו. באמצעות סרטי ארכיון נדירים וראיונות עם מקבלי החלטות, נחשפים החיים בשכונת מגורים המהווה זירה למאבק פוליטי ודתי עולמי, הרקע להיווצרותם, ותפקידם בעיצוב ההוויה הישראלית.

אייכמן - ההקלטות האבודות

במלאת שישים שנה למשפט אייכמן, נחשפים סלילי הקלטה מקוריים של ראיון שערך העיתונאי הנאצי סאסן עם אייכמן בארגנטינה, העומדים בניגוד לטענותיו במשפט כי רק מילא פקודות.

בת האמן

היא מבקרת בתערוכה של צייר מפורסם במוזיאון תל אביב. האיש בפורטרטים הוא אבא שלה, אבל מעטים יודעים זאת. כשפניו המצוירות מביטות בה מכל פינות החדר, עולה בה תחושה חזקה של היעדר. איך מצלמים היעדר?

המצלמה של דוקטור מוריס

כולם באילת מכירים את דוקטור מוריס והתנין קלרנס שגידל בביתו, בועה בריטית מפתיעה בלב המדבר. לאחר מותו, מתברר שהשאיר לאשתו פיי ולילדיהם יוני, אנדרו ודולי, מאות שעות של תיעוד אישי ב-8 מ"מ, שמעיר מחדש אגדה מרירה-מתוקה.

טנטורה

הסרט עוסק בסיפורו של הכפר טנטורה אשר נכבש ב-1948 ובהשתקתן של עדויות שנחשפו בסוף שנות התשעים, המצביעות על טבח שאירע לכאורה בכפר. הסרט משרטט דיוקן של החברה הישראלית ושל חוסר היכולת שלה להתעמת עם המיתוסים שביסוד הקמתה.

ילדי השלום

מסע החזרה של מעיין, במאי הסרט, למקום בו גדל ואותו הוא עזב – נווה שלום, היישוב היחידי בעולם בו חיים מבחירה ישראלים ופלסטינים. בין החלום ושברו, בין תקווה וייאוש, עולה השאלה: האם בכלל יש סיכוי לחיים משותפים?

לוס אנג'לס דרום - מחזמר דוקומנטרי

בקריית מלאכי, העיר התאומה של לוס אנג'לס, החלומות נשכחו מאחור. יוסף, השען של העיר, הילד הגאון של הקריה, כבר בן 60. עכשיו, כשהבחירות המקומיות בפתח, יוסף מחליט לצאת למאבק על העיר ועל חייו.

למקרה שאת עדיין בסביבה

לא לכולם יש זמן למות, אבל ליעל היה. את הזמן הזה יעל ניצלה לקפיצת ראש אל מעמקי הנפש ולהתבוננות צלולה בפחד המוות. הסרט נע בין העבר להווה - בו בן זוגה ובתה ממשיכים את החיים אחריה.

מיני די וי

צפייה מחודשת בקלטות וידאו שצילמו בילדותם חושפת את סיפורי התבגרותם של ארבעה להט"בים: שאולי חקר את מיניותו עם המצלמה, טום התייצב מולה באומץ, בתי תיעדה את חברותיה ורומיה גילתה את ניצני הדראג שלה.

משפט הבנקאים

באוגוסט 2014 יצא עו"ד ברק כהן למאבק בראשי המערכת הבנקאית. הרעש הציבורי שעורר הקמפיין הוביל את ראשי הבנקים, הפרקליטות והמשטרה לנסות לעצור את ברק וחבריו בכל מחיר. ברק וחבריו הפכו את האישומים נגדם לאישום חריף כנגד הבנקאים.

סוד מוחלט בהחלט

יגאל מוסינזון, הסופר שחייו היו תעלומה מתמשכת, יצר את הבלתי אפשרי והמציא מחדש את המושג "המציאות עולה על כל דמיון". הסרט חושף את דמותו המרתקת ומגלה עבר שהיה עד עכשיו סוד מוחלט בהחלט.

שבע השנים של אבשלום

סיפורו של מאיר אשל, שהמציא עצמו מחדש כאמן בשם "אבשלום" - ופרץ כמטאור בסצנת האמנות הבינלאומית. שנים לאחר מותו הטרגי של אבשלום בגיל 28, מוטלת על אחיו הצעיר דני המשימה למכור את יצירתו האחרונה.