1. הזמנת כרטיסים לאולמות / לצפייה מקוונת

מזמינים כרטיסים

הכנסו לעמוד הסרט המבוקש, בחרו את מועד ההקרנה ואופן הצפייה המועדף עליכם, בחרו אם ברצונכם לרכוש כרטיס בודד או לממש מנוי במידה ורכשתם אחד. אין לכם מנוי? היכנסו לעמוד המבצעים שלנו

גישה לכרטיסים

ניתן לגשת לכל הכרטיסים שהזמנתם, דרך עמוד ''ההזמנות שלי'' באזור האישי. האזור האישי נמצא בסרגל העליון באתר מצד שמאל (היכן שמופיע שמכם, כשהנכם מחוברים). את הכרטיסים שהזמנתם תקבלו גם בהודעת טקסט ובדואר האלקטרוני שהזנתם במהלך הרכישה.

צפייה מקוונת

תוכלו לצפות בסרט המקוון שהזמנתם דרך מסך סיום הרכישה, דרך האזור האישי באתר או באמצעות הקישור שישלח אליכם לכתובת הואר האלקטרוני שהזנתם בעת הרכישה. שימו לב תאריכי הזמינות של הסרטים אותם הזמנתם (הם משתנים מסרט לסרט).

2. צפייה מקוונת

אנו ממליצים לצפות בסרטים באמצעות מחשב

הפלטפורמה שלנו תומכת גם במכשירים ניידים, טלוויזיות חכמות וטאבלטים, אך עובדת במיטבה במחשב נייד או נייח (mac או pc).

ודאו שיש לכם חיבור חזק לרשת אינטרנט

כך תוכלו ליהנות מצפייה בסרטים ללא הפרעות.

אנו ממליצים לצפות בסרטים באמצעות דפדפן CHROME.

על מנת לצפות בסרטים באיכות הגבוהה ביותר וכדי להימנע מהפרעות, אנו ממליצים להשתמש בגרסה המעודכנת ביותר של דפדפן CHROME.

3. רכישה ומימוש מנוי
אנחנו ממליצים לכם להיכנס לעמוד המבצעים ולבחור את המנוי שהכי מתאים לכם. כך תעשו זאת:

רוכשים מנוי

בעמוד המנויים תוכלו להתרשם ממגוון המנויים וההטבות שאנו מציעים. לאחר שבחרתם את המסלול המועדף עליכם, לחצו על כפתור הרכישה.

מזמינים סרטים באמצעות המנוי

בסיום רכישת המנוי, הנכם תהיו מחוברים באופן אוטומטי לאזור האישי באתר דוקאביב. כך תזוהו בכל עמודי הסרטים. בכל עמוד סרט עליכם לבחור את אופן הצפייה, בהתאם למנוי שרכשתם, ולאחר מכן ללחוץ על הכפתור ''מימוש מנוי''.

צופים בסרטים

ניתן לגשת לכל הכרטיסים שהזמנתם לאולמות או לאונליין דרך העמוד ''ההזמנות שלי'' באזור האישי. עמוד ''ההזמנות שלי'' מופיע תחת הסמליל של האזור האישי בסרגל העליון באתר (היכן שמופיע שמך כשהנך מחובר לאתר).

4. עוד כמה דברים לסיום

שימו לב!

  • חלק מסרטי הפסטיבל אינם זמינים לצפייה אונליין. שימו לב להערות ותאריכי הזמינות של הסרטים בכל עמוד סרט, הם יצויינו מתחת למועדי ההקרנה.
  • הקישורים לצפייה בסרטים אונליין תקפים בישראל בלבד.
  • הסרט זמין עבורכם ל-24 שעות מתחילת הצפייה (מרגע לחיצה על נגן/פליי).

זכרו!

אין להעביר, להעתיק, להקליט, לאחסן בכל אמצעי אחסון, לפרסם, לבצע בפומבי, לשדר, להעמיד לרשות הציבור, להשכיר, ליצור יצירה נגזרת או בכל דרך אחרת להפיץ את הסרטים. כל הנ''ל מהווים הפרת זכויות יוצרים חמורה, וכן עשויים להוביל לתביעה.

5. שאלות נפוצות

איך מזמינים סרט באמצעות המנוי?

לאחר רכישת המנוי, היכנסו לעמוד הסרט בו תרצו לצפות, בחרו אופן צפייה ולחצו על כפתור הרכישה. לאחר מכן לחצו על כפתור מימוש מנוי / קוד הטבה, בחרו במימוש מנוי והקלידו את תז שהזנתם בעת רכישת המנוי. המערכת תזהה את המנוי שברשותכם ותעדכן את סכום התשלום ל0 ש’‘ח. לאחר מכן לחצו על הכפתור ‘‘הבא’‘ כעת מלאו את פרטיכם האישיים ולחצו על ‘‘סיים הזמנה’‘. הקישורים לצפייה ישלחו אליכם במייל.

לאחר שרכשתי את הסרטים, מה הדרך הכי קלה לצפות בהם?

לחצו על הכפתור ‘‘אזור אישי’‘ שנמצא בסרגל העליון באתר שלנו ובחרו באפשרות ‘‘ההזמנות שלי’‘. הזינו את מספר הנייד שאתו ביצעתם את הרכישה, יישלח אליכם קוד חד פעמי לנייד. הזינו אותו בשדה הרלוונטי והמערכת שלנו תזהה אתכם. כל הסרטים שהזמנתם יופיעו על המסך ותוכלו להפעיל אותם. במידה ואינכם מצליחים להתחבר, תוכלו לצפות בסרטים גם באמצעות לחיצה על קישורי הצפייה שנשלחו לכתובת המייל בסיום הזמנת הסרטים.

האם ניתן לקנות מנוי למישהו אחר?

כן. השימוש במנוי יהיה לפי תעודת הזהות ומספר הטלפון שעודכנו עם רכישת המנוי.

רכשתי סרט לצפייה אונליין, עד מתי ניתן לצפות בו?

הסרטים שרכשתם זמינים לצפייה ל24 שעות מרגע ההפעלה ועד תאריך הזמינות המצוין בעמוד הסרט או המוקדם מבניהם, ניתן להפעיל את הסרט עד חמש פעמים ב24 השעות.

רכשתי סרט, נכנסתי לצפייה ואני מתבקש לשלם שוב, מדוע?

הסרטים שרכשתם לצפייה אונליין נמצאים גם ב''הזמנות שלי''. בנוסף, לאחר השלמת הזמנה נשלח קישור לצפייה גם בדואר האלקטרוני, ייתכן ואתם רואים את מסך הרכישה שוב משום שאינם מחוברים לאזור האישי, נסו לגשת לצפייה דרך הלינק שנשלח אליכם.

6. יש לכם שאלות נוספות? צריכים עזרה?
אל דאגה! אתם לא לבד. ניתן לפנות אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני support@docaviv.co.il או להתקשר למוקד דוקאביב 03-5743338.

דילוג לתוכן