במעגל סגור

שני גברים בחליפות מזמינים שתייה וקינוחים, ורגעים לאחר מכן מתחילים לירות על קהל הסועדים. זהו סיפורו של הפיגוע הידוע לשמצה במתחם שרונה בתל אביב, ביוני 2016, החושף את המציאות בה אנו חיים וממנה מנסים להתחמק.

האינסוף על פי פלוריאן

היצירה האדריכלית הגדולה של פלוריאן יורייב, "הצלחת המעופפת" בלבה של קייב, עומדת בסכנה. יורייב - צייר, מוזיקאי, אדריכל, קולנוען ותיאורטיקן של האמנות, אינו נכנע. בגיל 90 הוא אינו מסוגל להפסיק ליצור, לחדש ולהתריס נגד המיינסטרים.

הלילה

הבמאי המוערך טסאי מינג-ליאנג מתבונן בהונג קונג, שממשיכה לנוע גם בלילה וגם ברחובות ריקים.

העיר האחרת

סרט התבגרות אינטימי בו מתארת ליבי, סטודנטית לצילום, את ארבעת חבריה הטובים - קבוצת אמנים צעירים בעיר התחתית בחיפה. עם השנים, חוסר היציבות בחייהם מעלה שאלות על הצלחה, הרס עצמי ועל המחיר היקר של חלומות.

לאן פנינו מועדות

בתחנות הרכבת התחתית של מוסקבה, הפאר (שיש וקריסטלים וזהב) שרד מתקופה אחרת, ולפעמים נדמה שכך גם הנוסעים. המצלמה מתוודעת לדמויות מפתיעות ושוקעת אל תוך העולמות שלהן, בלי לשאול מאין באו ולאן הן הולכות.

מכתב מאוספיה

המגפה בפתח, והבמאי, החוקר את העיר התת-קרקעית אוספיה בבריסל, משוחח עם אביו הרופא באקוודור.

סן ויטורה

הילדים המגיעים לבקר את הוריהם בכלא סאן ויטורֶה מגלים במהרה שזו אינה טירה קסומה מהאגדות.

סן סירו

לקראת משחק, האצטדיון העצום מתעורר לחיים וחלקיו המכניים והאנושיים נעים בתיאום כמעט מיסטי.

סרט מרפסת

במשך שנתיים עמד הבמאי פאבל לוז'ינסקי על המרפסת בוורשה והושיט את המיקרופון לעוברים ושבים בשביל שמתחת לביתו. כולם - צעירים, זקנים, מדוכדכים ומאושרים, חשדנים ופטפטנים, סיפרו לו את הסיפורים הכי אישיים, כמוסים, מפתיעים או מטרידים בחייהם.

קירות חולמים: בתוך מלון צ'לסי

מן העבר הבוהמייני, המרהיב, הסוער והשערורייתי של מלון צ'לסי נותרו בעיקר זכרונות, והדיירים הוותיקים שמסרבים להתפנות מן הבניין המשתפץ נאחזים בהם בעוצמה. אי זעיר של יצירתיות אקסצנטרית המסרב לגווע בין פיגומים ואבק בלב ניו יורק.

שאבו

״אני ילד קטן מפפרקליפ״ שר שאבו בן ה-14, החי באחת השכונות הקשוחות של רוטרדם. בין אמא, סבתא והחברה, שאבו לומד הכול על אהבה, שברון לב, אחריות והתבגרות, ועדיין חולם להיות כוכב-על.

שבע השנים של אבשלום

סיפורו של מאיר אשל, שהמציא עצמו מחדש כאמן בשם "אבשלום" - ופרץ כמטאור בסצנת האמנות הבינלאומית. שנים לאחר מותו הטרגי של אבשלום בגיל 28, מוטלת על אחיו הצעיר דני המשימה למכור את יצירתו האחרונה.

שמיים בלתי נראים

טרבור פייגלן נחוש להראות את מה שאינו גלוי לעין - מערכות מתוחכמות של "מעקב המונים", שפורטות אותנו לפרוטות של מידע. במהלך ניסיונותיו לשגר לחלל יצירת אמנות לוויינית, נחשפות דרכי העבודה הייחודיות והאידיאולוגיה של האמן-האקטיביסט המוערך.

תלויים באוויר

אחרי שבנו חיים, זיכרונות וקהילה - תושבי שכונת דיור ציבורי מתבקשים לפנות את השטח לטובת נדל"ן יוקרתי.