Meet Me in the Bathroom

הטרגדיה הקשה ביותר בהיסטוריה האמריקאית הולידה בניו יורק עידן של יצירתיות חסרת תקדים. "הסטרוֹקס", "אל-סי-די סאונדסיסטם", "Yeah Yeah Yeahs", "אינטרפול" ולהקות אחרות שינו את פני העיר והדור כאחד וחוללו מהפכה מוזיקלית-תרבותית עולמית.

לאהוב את פטרישיה הייסמית

רבי המכר המצמררים שכתבה עובדו ללהיטים קולנועיים ("זרים ברכבת", "הכישרון של מר ריפלי"), אך ביומניה האישיים, שלא פורסמו מעולם, מתגלה פטרישה הייסמית ככותבת רגישה שנאלצה לנהל את חיי האהבה שלה עם נשים הרחק מעיני משפחתה.

מוצנבאכר

כ-120 שנה לאחר שראה אור, גברים מכל הגילים מתמודדים - ביחד ולחוד - מול המצלמה עם טקסט אירוטי מפורסם, שנאסר להפצה במשך שנים. מה השתנה מאז נכתב? אילו פנטזיות, זכרונות או מבוכות הוא מעורר היום?

סוד מוחלט בהחלט

יגאל מוסינזון, הסופר שחייו היו תעלומה מתמשכת, יצר את הבלתי אפשרי והמציא מחדש את המושג "המציאות עולה על כל דמיון". הסרט חושף את דמותו המרתקת ומגלה עבר שהיה עד עכשיו סוד מוחלט בהחלט.

קורט וונגוט: משוחרר מהזמן

כשרוברט וויידי החל לצלם את הסרט על קורט וונגוט, הוא היה מעריץ צעיר. במהלך 40 שנות עבודה משותפת נוצרה בין השניים חברות עמוקה, הצובעת את הביוגרפיה הסוערת של הסופר הגדול בצבעים חדשים, אישיים ומרתקים.

שיבה לריימס

בעיבוד קולנועי יוצא דופן לרב המכר של הסוציולוג דידיה אריבון "שיבה לריימס", חומרי ארכיון וקטעי סרטים שלובים בסיפורים אישיים מציירים את המאבקים של מעמד הפועלים הצרפתי, שבהם הפוליטי הוא תמיד אישי ואפילו אינטימי.

שלוש דקות

שלוש דקות של צלולואיד, סרטון נדיר שצולם ב-1938, זהו הזיכרון היחיד שנותר מהעיירה היהודית נאשיילסק שבפולין. איזה סיפור עולה מן הצפייה? ומה ניתן, אם בכלל, להציל משכחה? הלנה בונהם-קרטר מספקת את הקריינות לסרט.