Lost Angeles - Documentary Musical

ישראל 2022, 75 דקות, עברית, כתוביות בעברית ובאנגלית

יוסף חורי יושב כבר שלושים שנה בחנותו המבולגנת והכאוטית בקריית מלאכי ומתקן שעונים. יוסף היה ילד גאון, אבל עיירה הפיתוח בה נולד היא לא מקום לילדים גאונים.
היום, שהוא בן שישים, החובות נערמים והבחירות המקומיות בפתח יוסף מחליט שהגיע הזמן. בניגוד לכל הסיכויים הוא מחליט לרוץ לבחירות לנסות לתקן את העוולות ולהפיח רוח חדשה בעיר ובחייו. אבל יש משוכה אחת שאותה יוסף רוצה לעבור: לקבל את ברכתו של ויקטור אביו.
למסע של יוסף מתלווים זמרים, נגנים ורקדנים, כמקהלה יוונית הם נכנסים לסיפור ומעניקים ליוסף ולעיר פן מוסיקלי שמעיר אותה מהתרדמת והופך אותה לרגעים לעיר התאומה – "לוס אנג'לס".

האתר הרשמי

לרכישה
מועדי הקרנה:
  • צפייה אונליין
  • צפייה אונליין
  • צפייה אונליין | סרט זה זמין לצפייה החל מה-30/5 בשעה 19:00 עד ה-30/6
  • איך זה עובד?

גולן רייז הוא בוגר בית הספר לקולנוע "מעלה". ביים את "המחברות של אליש"- זוכה פרס העריכה בדוקאביב, ואת "עיניים של אבא" שיצא לאקרנים בשנת 2021. סרטי הגמר שלו "חסימות" העלילתי ו"פרלמנט ארוחת הבוקר" התיעודיים זכו בפסטיבלים רבים בארץ ובעולם. "לוס אנג'לס דרום"- הוא סרטו השישי.

שרון יעיש, זוכת פרס אופיר על הסרט "זונה כמוני". במאית ועורכת למעלה מ25 שנה. בין הפרויקטים הבולטים שלה: "המחברות של אליש", ( זוכת פרס העריכה 2017 דוק אביב) "אהבה זאת לא הייתה" (אידפא, זוכה דוק אביב 2021) "איך אומרות שתיקה" ( זוכה סרט ביכורים דוק אביב) "למה אמרתי אני"( פסטיבל ירושלים) , לוס אנגל'ס דרום זהו סרטה השלישי באורך מלא שהיא מביימת. בעברה שימשה כמנהלת קריאייטיב בשידורי קשת.

הפקה: חגי ארד, אהרון פאר, אלעד פלג
חברת הפקה: דרומהפקות
עריכה: שרון יעיש
צילום: רן אביעד
עיצוב פסקול: אביב אלדמע
מוזיקה: רן בגנו, נדב רובינשטיין

מקור:

גופים תומכים/משדרים: רשת 13, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה , קרן מדרום, מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט - מועצת הקולנוע, דוקאביב

אולי יעניין אותך עוד...