אולטרה-ויולט וחבורת יורקות הדם

הרומן הסוער והסודי שניהלה בנעוריה אֶמה, סבתו של הבמאי, נחשף מתוך מכתבי אהובתה, שהתגלו רק אחרי מותה. דמותה הפראית, המתגרה והמרדנית של האהובה, מרסל, נבנית מחדש מתוך קטעי ארכיון אמיתיים ובדויים ומוזיקה חושנית במיוחד.

אטלנטיס

בלגונה שבשולי ונציה האדרנלין שוצף, ומנועי סירות המירוץ רועמים. דניאֶלה הוא אאוטסיידר, אבל כמו הצעירים האחרים, גם הוא נחוש לשבור שיאי מהירות. סרט מרהיב, החוצה לעתים את הגבול בין מציאות ודמיון, מעל ומתחת לפני המים.

איש הים מההרים

במסעו אל הכפר הקטן בהרי האטלס, באלג׳'ריה מולדתו של אביו הזר והרחוק, מלווים את הבמאי קארים איינוז סיפורי האהבה של אמו, שגידלה אותו לבדה בברזיל. במפגשיו עם אנשים ונופים הוא מברר בתוכו מחדש את זהותו.

אשמת הדירנדל

הדירנדל - הבגד המסורתי הצבעוני והפטריוטי - הוא חלק מהנוף האוסטרי האידילי, אך מאחוריו מסתתרת היסטוריה טעונה באשמה.

באהבה, אבא

מכתב-אנימציה מרהיב ומרגש, שבו מנסה הבמאית להבין את הבחירות שהובילו את אביה להיעדר מחייה.

בבה

בֶּבָּה היא הבמאית רבקה האנט, צעירה אפרו-לטינית, בתם של מהגרים, שגדלה בניו יורק, תוך התחככות מתמדת בסוגיות של גזע, מעמד ופצעים משפחתיים היסטוריים. ארבעת פרקי סרטה משרטטים דיוקן עצמי טעון, עוצמתי, מפוכח וסוחף.

במעגל סגור

שני גברים בחליפות מזמינים שתייה וקינוחים, ורגעים לאחר מכן מתחילים לירות על קהל הסועדים. זהו סיפורו של הפיגוע הידוע לשמצה במתחם שרונה בתל אביב, ביוני 2016, החושף את המציאות בה אנו חיים וממנה מנסים להתחמק.

גיאוגרפיות של בדידות

יותר מ-40 שנה שזואי לוקאס מתגוררת לבדה באי סייבל, מוקפת בעדרים של סוסי פרא וכלבי ים, ציפורים וחרקים. הבמאית ז'קלין מילס לומדת להכיר את האי הקטן מבעד לעיניה ומציירת דיוקן מרהיב של האי והחוקרת כאחד.

החבר הגאון שלי מהתיכון

התלמיד החדש בתיכון היוקרתי בגלאזגו נראה מוזר, אבל היה לו סיפור רקע מקסים ואט אט הוא כבש לבבות. הבמאי ג'ונו מקלאוד משחזר באנימציה וראיונות (אלן קמינג מגלם את התלמיד, המעדיף להסתתר) את הסיפור הלא ייאמן שהתרחש בכיתתו.

לוס אנג'לס דרום - מחזמר דוקומנטרי

בקריית מלאכי, העיר התאומה של לוס אנג'לס, החלומות נשכחו מאחור. יוסף, השען של העיר, הילד הגאון של הקריה, כבר בן 60. עכשיו, כשהבחירות המקומיות בפתח, יוסף מחליט לצאת למאבק על העיר ועל חייו.

לילה של אי ודאות

מכתביה של L לאהוב שנטש אותה חושפים את הסדקים העמוקים בחברה ההודית, שמעליהם מנסים סטודנטים צעירים לדלג, בדרך לעתיד חופשי ומשוחרר יותר. שילוב טקסטים וקטעי קולנוע אותנטיים ומבוימים מעניק לסיפור גוון הזוי, חלומי ואפילו מכושף.

נפגשנו במציאות מדומה

המגפה כפתה עליהם סגר, אבל בעולם הווירטואלי אפשר היה להמשיך להיפגש ואפילו להתאהב. הסרט, שצולם כולו בסגנון הווריטֶה, בעולם וירטואלי מצויר, מלווה זוגות שגילו שדווקא מאחורי דמויות בדויות אפשר לייצר אינטימיות נדירה.

רוצה לחצות את הים?

נורלדין, מבקש מקלט מדארפור, יוצא למסע פרידה מישראל שהייתה לו לבית, מהאנשים ומהקהילה שהנהיג. בעיירה קנדית נידחת, משפחה חדשה נולדת לנגד עינינו, אבל משהו חסר.

שיש: יומן מסע

סיפור מסעם המפתיע של גושי שַיש יוקרתיים הנחצבים ביוון, מסותתים בסין לפסלים כאילו-עתיקים ונשלחים בחזרה לאירופה המתגעגעת ליופי ההיסטורי (אבל בזול). זהו גם סיפור המטוטלת ההיסטורית-כלכלית הנעה כעת ממערב למזרח.