Atlantide

איטליה / צרפת / ארצות הברית / קטאר 2021, 100 דקות, איטלקית, כתוביות בעברית ובאנגלית

זאת אינה ונציה שאתם מכירים. זוהי ונציה של פרברים סדוקים, ונציה של נעורים בהולים, מבולבלים, שוצפי הורמונים, רחוקה מאוד מהזוהר התיירותי. ובכל זאת, היא יפהפייה מתמיד. במרכז הסרט ניצב דניאלֶה, האאוטסיידר המהורהר, שצופה מהצד בחבורת הצעירים הדוהרת-צוהלת על הלגונה בסירות מירוץ. כמותם, גם הוא שקוע כולו בטיפוח הסירה שלו, כדי לנצח, כדי לרחף על המים במהירות שתביא לו תהילה. אל תוך עיסוקיהם האובססיביים של דניאֶלה, חברתו והצעירים הנועזים שסביבם, הבמאי יורי אנקראני ("האתגר") משלב סצנות שלא ברור אם התקיימו או נבדו. גם הצילום המהפנט ביופיו מזמין את הצופים לנטוש את זווית הראייה השגרתית ולהביט במציאות מזווית חדשה.

פסטיבלים קודמים: Venice Film Festival, Warsaw International Film Festival, Mostra de Sao Paulo, Brisbane IFF, THESALONIKI FILM FESTIVAL, Seville European Film Festival, Ljubljana Doc Film Festival, IDFA, Denver Film Festival, IFFI, Goa, India

האתר הרשמי

לרכישה
מועדי הקרנה:
  • צפייה אונליין
  • צפייה אונליין
  • צפייה אונליין | סרט זה זמין לצפייה בין ה26/5-5/6
  • איך זה עובד?

Yuri Ancarani is an contemporary video artist and filmmaker based out of Italy. His works are often born out of a continuous mingling of documentary cinema and contemporary art. His works have been shown at national and international museums and exhibitions.

הפקה: Marco Alessi
חברת הפקה: Dugong Film, Luxbox
תסריט, עריכה וצילום: Yuri Ancarani
עיצוב פסקול: Mirco Mencacci

מקור:

גופים תומכים/משדרים: המכון האיטלקי לתרבות

אולי יעניין אותך עוד...