Young Plato

אירלנד 2021, 102 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית ובאנגלית

בצפון בלפסט, מקום שבו השלום-לכאורה נשמר באמצעות חומות הפרדה והסובלנות היא פריכה ושברירית, מנהל בית הספר הקתולי לבנים קווין מקארברי מתעקש ללמד פילוסופיה. הוא מכור לכושר ולא לכעס, והופך את ההוגים העתיקים למשחקים משעשעים ונוגעים ללב שבאמצעותם הוא מביא את הילדים לחשוב על רגשותיהם, לפרק את הדעות הקדומות שהם פוגשים בעולם המבוגרים, ולפתח אמפתיה. המשימה של מקארברי אינה פשוטה. העוני, הפשע והקנאות לא נעלמו מהשכונה, וזיכרונות מימי ההרג ממשיכים להדהד בחייהם של הילדים. אבל הוא אופטימי. בעזרת אמפתיה אינסופית הוא הופך כל אחד מהילדים – אפילו את מי שמעדיפים ללכת מכות — לפילוסופים קטנים, שחולמים על עתיד טוב יותר.

פסטיבלים קודמים: DOC NYC, CPH: DOX, Thessaloniki

האתר הרשמי

לרכישה
מועדי הקרנה:
  • צפייה אונליין
  • צפייה אונליין
  • צפייה אונליין | סרט זה זמין לצפייה בין ה26/5-30/6
  • איך זה עובד?

Neasa Ní Chianáín, director, is one of Ireland's most established documentary talents. Neasa trained at the National College of Art & Design in Dublin, and worked as a freelance Art Director on Irish feature film and television projects, before switching to docs in 2001. She has directed 9 single docs (4 feature length) and one tv series.

Declan McGrath is a Northern Irish director, editor, teacher and writer. His previous films include Lomax in Érinn, My Fight For Life, The Occupation, A Woman’s Place. His films have been screened at film festivals worldwide. McGrath has worked for BBC Northern Ireland, and has edited numerous award-winning dramas and documentaries. He regularly contributes to the American film journal Cineaste.

הפקה: David Rane, Hanne Phlypo, Jackie Doyle, Céline Nusse, Declan Mc Grath
חברת הפקה: Soilsiu Films
עריכה: Philippe Ravoet
צילום: Neasa Ní Chianáin
עיצוב פסקול: Reto Stamm, Frédéric Hamelin
מוזיקה: David Poltrock

מקור:

גופים תומכים/משדרים: שגרירות אירלנד, yes דוקו

אולי יעניין אותך עוד...