אופנה: להתחיל מחדש

איימי פוני, הכוכבת העולה בשמי האופנה הלונדונית, נחושה להפוך את המותג היוקרתי Mother of Pearl שהופקד בידיה לבר קיימא ומתחשב בסביבה ובבני אדם. בעולם של אופנה מהירה, נצלנית והרסנית, המשימה שלה תובעת נחישות יוצאת דופן.

דבר מה שאינו במקומו

הבמאי עטור הפרסים ניקולאוס גיירהאלטר ("לחם יומנו", "הומו ספיאנס") עוקב אחר כמויות האשפה האינסופיות שאנו מייצרים ואחר הניסיונות הנואשים להתמודד איתן. הצילום המרהיב והסאונד המתוחכם יוצרים סרט מטריד במעטפת אסתטית מפתה ומהפנטת.

דברים אחרונים

תגליות, ממצאים ארכיאולוגיים, ספקולציות, תאוריות פילוסופיות, מדע ובדיון מרכיבים את הנרטיביים החלופיים שמציעה הקולנוענית-האמנית דבורה סטרטמן לעבר ולעתיד של היקום. בכולם האדם אינו במרכז, וביקום מתרחשים דברים מופלאים.

ההמתנה

לאן נעלם זן מרהיב של צפרדעים מיערות קוסטה ריקה? סרט אנימציה יפהפה מפענח את התעלומה.

המקום בו השמש תמיד זורחת

מי הים הגואים מאיימים לבלוע את עיירת הנופש הבריטית, אבל תושביה מעדיפים נוסטלגיה, הומור והדחקה.

מוּדי

מוּדי חי עם אמו על אי בודד. המוזיקה והריקוד מאפשרים לו גישה למישור רוחני מסתורי.

פטריק והלוויתנית

כשהוא צולל לצדם הוא נראה יותר כמו חרק זעיר, אבל פטריק דיקסטרה, צלם ימי, מצליח ליצור מערכות יחסים אינטימיות עם הלווייתנים שהוא מתעד. סרט נדיר ביופיו על תקשורת יוצאת דופן בין אדם לבין היונקים הגדולים בעולם.

פרדייז

כשהתחממות כדור הארץ מבעירה את היערות סביב הכפר הזעיר בטייגה הסיבירית והעצים עולים באש, רוסיה מסרבת לשלוח כבאים והמקומיים נותרים לבדם. בין הלהבות, המרהיבות והמאיימות, הם נחושים למגר את המפלצת הרושפת שכמו קמה לתחייה מהאגדות.