א.נשים שהם כמוני?

אלה גלנדינינג נולדה עם פגמים שמקשים עליה לעתים ללכת, אבל לא מונעים ממנה לרקוד. היא מעולם לא פגשה מישהי/ו שנראים כמוה, וכשהיא יוצאת לחיפוש היא מופתעת לגלות תפיסות שונות מאוד של גוף, נכות, תפקוד ושונוּת.

בובי ויין: הנשיא של כולם

בובי ויין, סופרסטאר מקומי שצמח בגטו, הופך מזמר למנהיג וגיבור עממי כדי להשיב את הדמוקרטיה לאוגנדה. המאבק שלו קשה וקשוח, אבל הוא אינו מוותר, אף שלא רק הוא אלא גם אשתו וילדיו משלמים מחיר כבד ודרמטי.

בזמן שצפינו

גם בהודו מרחפת עננה קודרת מעל חופש העיתונות. ראוויש קומאר, מבכירי העיתונאים במדינה, לא מוותר. בסרט שעקב אחריו במשך שנתיים, נפרש מאבקו הבלתי פוסק נגד פייק ניוז, רייטינג, הסתה ותעמולה ולמען עיתונות אמיצה, אמינה וחופשית.

כסף בחינם

כשארגון GiveDirectly מגיע לכפר עני בקניה ומציע לחלק שם כספים, מתחוללת במקום סערה: מי שמקבלים קצבה מאושרים, ומי שלא? חלומותיה של צעירה מקומית ללמוד ולהתפתח מתנפצים, שכנים מכפרים סמוכים נמלאים קנאה. האם זהו הפתרון לעוני?

לגבור על הנמר

כשבתו בת ה-13 נאנסה, רנג'יט, איכר הודי חסר השכלה, יצא למאבק חסר תקדים ברשויות, במוסכמות ובאנשי קהילתו, בתביעה שצדק ייעשה. הסרט פותח צוהר נדיר ואינטימי לעולמו של גבר שאהבתו לבתו הפכה אותו לגיבור מפתיע.

ליל כלולות

סרט אינטימי שלוקח אותנו למסע הלוכד בתוכו את התקופה שבה בני זוג חרדים שחיו בהפרדה מוחלטת עד לנישואין - מתחברים, מתחתנים והופכים לבעל ואישה.

ממעמקים קראתיך

מסע אנושי מטלטל של שמונה משתתפים, גברים ונשים, בגילאים וממגזרים שונים, שחוו פגיעה מינית בילדותם. השמונה מנסים, בפתיחות יוצאת דופן, להאיר באור חזק את התופעה החשוכה שחווים אחד מחמישה ילדים בישראל.

קיקי

רגע לפני שקיקי בן ה-14 נשלח לכלא נוער על עבירות אלימות וסחר בסמים, גל אחותו מצליחה לשכנע את הרשויות לתת לו הזדמנות אחרונה: מסע טיפולי ניסיוני במדבר.