Anhell69

סיפורה של הקהילה הקווירית במדיין נחשף בשפה קולנועית מכושפת. הבמאי, תיאו מונטויה, מביא דמויות וקולות שאבדו בגיל צעיר, ובמרכזם דמותו של קאמילו נז'אר (שכינויו Anhel69), שאמור היה לככב בסרט הזומבים שלו, אך מת ממנת יתר.

בין מהפכות

זוג צעירות הנקלעות למערבולת היסטורית סוערת כשמהפכות מתחוללות בארצותיהן (באיראן ב-1979 וברומניה ב-1989) מדווחות זו לזו בעשרות מכתבים על חייהן, תקוותיהן ומאבקיהן. סרט המבוסס על צילומי ארכיון מרתקים ועל מכתבים שנתפסו על ידי המשטרה החשאית.

דברים אחרונים

תגליות, ממצאים ארכיאולוגיים, ספקולציות, תאוריות פילוסופיות, מדע ובדיון מרכיבים את הנרטיביים החלופיים שמציעה הקולנוענית-האמנית דבורה סטרטמן לעבר ולעתיד של היקום. בכולם האדם אינו במרכז, וביקום מתרחשים דברים מופלאים.

זמן עתיד

אחרי שלושים שנות חיים ויצירה בלונדון, שני הבמאים הפועלים יחד תוהים אם הגיעה העת לחזור הביתה, לאירלנד. בסרט הנע בין זמנים ומקומות, מוחשיים ווירטואליים - מושגים כמו בית, שייכות וזרוּת נבחנים בהקשרם הפוליטי ועל רקע סיפור משפחתי מורכב.

מניפסטו

קולאז' של סרטונים שבני נוער רוסיים העלו לרשתות חברתיות מצייר תמונה מטרידה של התבגרות בתוך מציאות שבה התעמרות, אכזריות ואדישות הן שגרה שיש להפנים ולתרגל כדי לשרוד. זוכה פרס Envision בפסטיבל IDFA.

על אודות מבנה הגוף האנושי

הטכנולוגיות המתוחכמות מאפשרות לנו כיום להחדיר מצלמות אל המקומות בגוף שנחשבו מסתוריים ובלתי נגישים. יוצרי "הלווייתן" (פרבל וקסטינג-טיילור) מזמינים אותנו למסע בנופי הפרא המסעירים של גוף האדם, אל עומק מערכות הבשר והדם העוטפות אותנו כיצורים בעלי תודעה.

פורנומלנכוליה

אלפי מעריצים עוקבים אחרי תמונות העירום וסרטוני הסקס של לאלו סנטוס. הוא גם מככב בסרט פורנו בתפקיד המפתיע של המהפכן המקסיקני זפאטה. אבל ההצלחה מלווה בתחושת החמצה והיעדר האינטימיות צובע את חייו של לאלו במלנכוליה.