118

אנימציה דוקומנטרית המאפשר הצצה לעולמן של הנשים העובדות והמטופלות במקלט לנשים מוכות, בהתבסס על ראיונות המתארים את נקודת מבטן האישית על החיים במקלט.

גורדה

ליאור (50) ופורטונה (70) הם הזוג הכי אחר בעיר. האם הם אמא ובן, חברים, או פשוט מהגרים בודדים שבחרו לחיות יחד בתא משפחתי משלהם?

האקדח

שעיה (30) נשוי למוריה ואבא למעיין, חי עם אקדח צמוד. בעקבות הצורך בחידוש רשיון האקדח שלו, הוא יוצא למסע בירור בנוגע לחרדותיו והשפעותיהן על משפחתו.

הבשורה על פי אלן

אלן עזב את המשפחה וחזר הביתה אחרי עשור. בניסיון להתקרב לסבא שלא היה לה, היוצרת מחזירה את מבטו אל מי שנשארה מאחור.

הנסיך של גולדה

בתל אביב של תחילת שנות ה-2000 מוטי הוא אושיית סקייטוברד, אדם אשר מוכן לשלם כל מחיר כדי להגשים את חלומו - להפוך לסקייטר מקצועי.

חבלי לידה

לאחר שנחלצה מבן זוגה האלים, מגלה לירון (24) שהיא בהריון עם שלישייה. כיום, היא מגדלת את שלוש בנותיה לבד, כשהיא נאבקת ברצון לחזור לבן זוגה.

ילדה (עם הפ)רעה

"ילדה (עם הפ)רעה" הוא פרויקט מסע העוסק בהתמודדות עם הפרעת קשב. זהו ניסיון להפוך הפרעה שקופה, שאין לה ביטוי ויזואלי, לדוקו שממחיש את הקשיים והסימפטומים.

כתם עיוור

זוג צעיר עובר מירושלים ליפו כדי להתקרב לתל אביב. הם לומדים להדחיק את המציאות שמחוץ לחלונם לטובת חיים נוחים ושקטים, עד לרגע שהחומות סביבם קורסות.

ללא תנאי

תיייסיר, נער בן 15, משתחרר מהכלא ומנסה להשתקם בעזרתו של יונתן, עובד סוציאלי מהרשות לשיקום האסיר. האם הם יצליחו? הסרט עוקב אחריהם במשך חמש שנים.

צהלה

צהלה בת ה-19 נכנסת להריון בלתי רצוי, מה שמביא אותה לבחון מחדש את הקשר התלותי בינה לבין אימה בלה.

רגעים לפני השינה

מיכל בת ה-47 חולה במחלה סופנית זה שלוש שנים. בניסיון עיקש לחיות את חודשיה האחרונים במלואם, היא ובנה נוה נאחזים בכל דקה שעוברת.