1948 - לזכור ולשכוח

יומנים ומכתבים שנכתבו בזמן מלחמת העצמאות ערוכים על חומרי ארכיון נדירים, מפיחים חיים בתקופה ובדמויות שכתבו אותם - ערבים ויהודים. לצדם, פועלות דמויות בהווה להנצחת אתוס המלחמה או לחילופין לשבירתו.

האסירה X

בניסיון להבין את הטירוף שמאחורי מסכות ההיגיון וחותם הגאונות של אביה החורג, סוכן מוסד שסרח והטיל מורא על משפחתו, יוצאת בתו למסע מתועד אל נפשם של הפסיכופטים הידועים בעולם, ביניהם צ'ארלס מנסון, ריצ'ארד רמירז ואחרים.

המדרשיה

זהו סיפור עלייתה ונפילתה של המדרשיה, ספינת הדגל של הציונות הדתית בישראל, "אם הישיבות התיכוניות", סיפור לא יאמן על מוסד חינוכי אליטיסטי ומפואר - שהפך בשנותיו האחרונות לבית ספר משוגע, שהכאוס והאלימות משמשים בו בערבוביה.

המרד של עמוס

לוחם חופש או ראש ארגון פשע מסוכן? איך הפך עמוס דב סילבר מילד חרדי בצפת, למנהיג תנועת הלגליזציה בישראל ומייסד קהילת הסחר בסמים טלגראס, שעשתה מהפכה בשוק הסמים בישראל. תיעוד נדיר וקרוב של סילבר, משפחתו, ושותפיו הבכירים.

הרף התחתון ביותר

מה צריכה לעבור אישה הבוחרת להגיש תלונה על פגיעה מינית? במאית הסרט נור פיבק חושפת את ההליך המשפטי בנוגע להתעללות מינית שעברה בילדותה, בו הפכה ממתלוננת לעדה.

התזמורת

עם גזר דין מוות על ראשם – עולי ערב הקימו תחנת תעמולה פוליטית שהסעירה את העולם הערבי. עם קום המדינה ועליית היהודים מארצות ערב, הייתה תחנת הרדיו כר פעילות אקטיבית ללוחמה מודיעינית ופוליטית כנגד מדינות ערב.

יומן תצפית

מסע בעקבות יומני התצפית של נער, עמית גפן, שהיה צפר. דרך סיפורו של עמית, הסרט חוקר את הדרך בה אנחנו מתבוננים בעולם והצורך שלנו לתעד אותו.

ימי תום

"ימי תום" מתאר את סיפורם של צעירים וצעירות שהתגייסו לצבא למרות הזרות שחשו אל העולם הצבאי ובניגוד לצו מצפונם. הסרט מסופר בקריינות המבוססת על כתבים שנמצאו לאחר מותם במהלך השירות הצבאי.

נורה

נורה הקימה בית במושב שקט ופסטורלי - לעצמה ול-500 עטלפי פירות. הרחק מבני אדם, היא עומלת עבור החיות שלצידה יום וליל, אך היא מגלה שאין בעולם מקום מוגן מכאב, אובדן ואהבה.

סרט בסנטר

מבט בהיסטוריה ובהווה של דיזנגוף סנטר, מקום שעם השנים הפך להיות הרבה יותר מסמל תל אביבי, וסיפורו מאיר נקודות שונות ומרכזיות בישראליות.

ענבל פרלמוטר - אם זה נגמר

ענבל פרלמוטר הפכה לאגדה עוד בחייה. היא פרצה לתודעה המקומית כסולנית להקת "המכשפות" שהביאה קול חדש במוזיקה, בתרבות ובפתיחות למיניות אחרת. דרך יומניה האישיים וקטעי ארכיון נדירים, הסרט מביא את סיפורה של דמות אייקונית ישראלית.

ציפורה ורחל לא מתות

לאחר 30 שנה של ניסיונות כושלים, תהל מצליחה לשכנע את אחותה ציפורה לעזוב את ביה"ח הפסיכיאטרי אברבנאל ולעבור לגור עמה. 16 שנות תיעוד של מאבק עם קיומה של עודפות טראומטית שאינה ניתנת לדיבור ולתיווך מילולי.

שקרים שסיפרתי לעצמי

תוך ניסיון ממושך לרפא את מערכת היחסים המתפרקת של הוריו, חושף היוצר סוד משפחתי ופצע עמוק הטבוע בו ובזוגיות עם ארוסתו. מסע קולנועי אחר האמת - על אהבה, שקרים, בגידות וכל מה שביניהם.