ג'יין קמפיון, אשת קולנוע

אחרי יותר מארבעים שנה של יצירה אישית מסוגננת, ג'יין קמפיון, הבמאית פורצת הדרך ועטורת הפרסים, מתמסרת למצלמה ומזמינה את הצופים למסע חווייתי ויזואלי מרהיב (ומלא הומור) בעולם הרעיונות והדמיונות שעיצב את שפתה הקולנועית הייחודית.

הבלתי מזדהות: מראות מהארכיון

חשיפה ראשונה לסרטים שתיעדו את פסגת המדינות הבלתי מזדהות בבלגרד 1961, שמשרטטת תקופה של סערות פוליטיות, מאבקי עצמאות באפריקה ובאסיה, מפגשים בין טיטו, נאצר, נהרו ומנהיגי העולם השלישי, ותקוות לשוויון ושלום שמעולם לא הצליחו להתממש.

מרגל החמלה

מדען האטום המבריק טד הול שמר בבטן פצצה מתקתקת: בזמן שעבד בפרויקט מנהטן האמריקאי, הוא מסר את סודותיו לברית המועצות. חמישים שנה לאחר מכן הוא, ורעייתו (שהייתה שותפה לסודו) מספרים את סיפורם הספוג אהבה, הקרבה ואידיאולוגיה.

משבר זהות ללילה אחד בלבד

אחרי פראן ליבוביץ', בוב דילן והרולינג סטונס, מגיע תורו של מוסד ניו יורקי נוסף, שמרטין סקורסזה הגדול מתעד באהבה: דייוויד ג'והנסן, סולן "הניו-יורק דולז" ופרפורמר שנון ופרוע, בהופעה חיה (נהדרת), בתוספת תחקיר רקע מרתק כמתבקש.

סלבטורה: חלומות על נעליים

דרך מפותלת הובילה את סלבטורה פֶראגאמו מהכפר האיטלקי הזעיר אל אולפני הוליווד, שם הפך למעצב נעליים מבוקש על ידי במאים וכוכבות. לוקה גואדנינו ("קרא לי בשמך") מצייר דיוקן צבעוני ורב השראה של גדול מעצבי הנעליים האיטלקיות.

קאסה סוזאנה

בימים שבהם גברים בבגדי נשים נחשבו בארה"ב לעבריינים, הבית הקטן בהרי הקטסקיל היה מקלט סודי. לשם הגיעו, מלווים בנשותיהם, מי שרצו לחיות, ולו לימים ספורים, בזהות הטרנסית האמיתית שלהם. סיפור על אומץ, כנות וקהילה מרחיבת לב.

קוראים לי אלפרד היצ'קוק

אלפרד היצ'קוק הקפיד על הופעות "קמע" בסרטיו, וכאן הוא עושה זאת בקולו - בסיור אינטימי מודרך בין סצנות מסרטיו הגדולים. מארק קזינס מחיה את היצ'קוק כדי לחשוף את הסודות המקצועיים שהפכו אותו לבמאי המשפיע בתולדות הקולנוע.