א.נשים שהם כמוני?

אלה גלנדינינג נולדה עם פגמים שמקשים עליה לעתים ללכת, אבל לא מונעים ממנה לרקוד. היא מעולם לא פגשה מישהי/ו שנראים כמוה, וכשהיא יוצאת לחיפוש היא מופתעת לגלות תפיסות שונות מאוד של גוף, נכות, תפקוד ושונוּת.

בובי ויין: הנשיא של כולם

בובי ויין, סופרסטאר מקומי שצמח בגטו, הופך מזמר למנהיג וגיבור עממי כדי להשיב את הדמוקרטיה לאוגנדה. המאבק שלו קשה וקשוח, אבל הוא אינו מוותר, אף שלא רק הוא אלא גם אשתו וילדיו משלמים מחיר כבד ודרמטי.

בזמן שצפינו

גם בהודו מרחפת עננה קודרת מעל חופש העיתונות. ראוויש קומאר, מבכירי העיתונאים במדינה, לא מוותר. בסרט שעקב אחריו במשך שנתיים, נפרש מאבקו הבלתי פוסק נגד פייק ניוז, רייטינג, הסתה ותעמולה ולמען עיתונות אמיצה, אמינה וחופשית.

הזיכרון הנצחי

אוגוסטו גונגורה, מבכירי הכתבים הפוליטיים בצ'ילה, הקדיש את חייו לשימור זיכרון הזוועות של משטר פינושה. מחלת אלצהיימר מאיימת למחוק את זיכרונו ואישיותו, אך דווקא אז צומחת בינו לבין זוגתו קרבה חדשה, עדינה ויוצאת דופן.

הרוכב האחרון

גרג למונד, האמריקאי הראשון שניצח בטור-דה-פראנס אך נפצע בתאונה קשה, חזר לחיים במירוץ של 1989, בעזרת משפחתו החמה ונחישות אינסופית. הדרמה, התככים והבגידות בענף הספורט האלגנטי נחשפים בסרט מותח וגדוש צילומי רכיבה מרהיבים.

חבורת חובבנים

מעל מועדון הבמאים החובבים הוותיק באנגליה מרחפת סכנת סגירה. לחברים, רובם קשישים אקסצנטריים, אין כסף, אבל יש חלומות - לשחזר סצנות גדולות ממחזות זמר, להמשיך ליצור פנטזיות. האם אהבת הקולנוע (והאדם) ינצחו את המשבר הכלכלי?

חיים ומוות בלוד

בעיר המעורבת לוד, הדו-קיום מגיע לרתיחה שמביאה למותם של מוסא ויגאל. מתוך האדמה החרוכה והפצע המדמם של שתי משפחות מגיעה נחמה - רנדה, פלסטינית ממזרח ירושלים שמקבלת הזדמנות לחיים חדשים בעקבות תרומת איבריו של יגאל.

יוסי שריד

50 שבועות וחמישה ימים נלחם שר החינוך יוסי שריד בדרישה שיכסה את חובות תנועת החינוך של ש"ס, מאבק בו טמון סיפור חיי האופוזיציונר הנצחי שסירב להתפשר ותמיד "בעט בדלי".

כסף בחינם

כשארגון GiveDirectly מגיע לכפר עני בקניה ומציע לחלק שם כספים, מתחוללת במקום סערה: מי שמקבלים קצבה מאושרים, ומי שלא? חלומותיה של צעירה מקומית ללמוד ולהתפתח מתנפצים, שכנים מכפרים סמוכים נמלאים קנאה. האם זהו הפתרון לעוני?

לגבור על הנמר

כשבתו בת ה-13 נאנסה, רנג'יט, איכר הודי חסר השכלה, יצא למאבק חסר תקדים ברשויות, במוסכמות ובאנשי קהילתו, בתביעה שצדק ייעשה. הסרט פותח צוהר נדיר ואינטימי לעולמו של גבר שאהבתו לבתו הפכה אותו לגיבור מפתיע.

לחיים

כשקיט וינסנט מתבשר שהוא חולה סופני, הוא מפנה את המצלמה אל הוריו. האיפוק האנגלי שלהם הולך ונסדק, ותחתיו מתגלה שכבה של רגשות והומור. יחסיו עם אביו, המחליט להתגייר ולגדל קנאביס, זוכים לפתע לעדנה מחודשת.

ליל כלולות

סרט אינטימי שלוקח אותנו למסע הלוכד בתוכו את התקופה שבה בני זוג חרדים שחיו בהפרדה מוחלטת עד לנישואין - מתחברים, מתחתנים והופכים לבעל ואישה.

לנשום עמוק

המפגש בין אלֶסיה זקיני לסטיבן קינאן היה מפגש גורלי: היא חלמה לשבור את שיאי הצלילה החופשית והוא ליווה צוללנים כדי להבטיח שיצאו בשלום. בסרט שכולו צילומים מרהיבים, הם יוצאים יחד לכבוש את החור הכחול בדהב.

מחפשים את שוגרמן

רודריגז, מוזיקאי אמריקאי שהוציא שני אלבומים כושלים בתחילת שנות ה-70 הפך ללא ידיעתו לכוכב ענק בדרום אפריקה. שני מעריצים מחליטים לברר מה עלה בגורלו, ומגלים סיפור אמיתי המתעלה על כל בדיון.

ממעמקים קראתיך

מסע אנושי מטלטל של שמונה משתתפים, גברים ונשים, בגילאים וממגזרים שונים, שחוו פגיעה מינית בילדותם. השמונה מנסים, בפתיחות יוצאת דופן, להאיר באור חזק את התופעה החשוכה שחווים אחד מחמישה ילדים בישראל.

עתיד מבטיח

ג'יזל חולמת להיות מורה לאנגלית ולמצוא אהבה - מישהו שיבין את מצבה ויעזור לה. הצעירה המשותקת, אחותו של הבמאי, אינה מתכוונת לוותר גם כשסביבתה מהססת. סרט יפהפה, המצליח לראות את הרכוּת והשקט גם בתוך הקשיים.

פרדייז

כשהתחממות כדור הארץ מבעירה את היערות סביב הכפר הזעיר בטייגה הסיבירית והעצים עולים באש, רוסיה מסרבת לשלוח כבאים והמקומיים נותרים לבדם. בין הלהבות, המרהיבות והמאיימות, הם נחושים למגר את המפלצת הרושפת שכמו קמה לתחייה מהאגדות.

קיקי

רגע לפני שקיקי בן ה-14 נשלח לכלא נוער על עבירות אלימות וסחר בסמים, גל אחותו מצליחה לשכנע את הרשויות לתת לו הזדמנות אחרונה: מסע טיפולי ניסיוני במדבר.

שיחה נכנסת

עארף, מרסלה, זיו ולידיה עונים לשיחות הפונים במוקדי הסיוע האנונימיים של ער"ן. כולם עברו הכשרה ממושכת לסייע במצוקות הנפש השונות וניהלו אינספור שיחות, אולם לכל אחד ואחת מהן יש את "השיחה שלעולם לא ישכחו".