אפולוניה, אפולוניה

אפולוניה נולדה להורים בוהמיינים וגדלה בתיאטרון פריזאי מחתרתי. ליאה גלוב עקבה אחרי האמנית הצעירה הכובשת את המסך בכריזמה חד פעמית, במשך 13 שנה, והחברות העמוקה שנוצרה ביניהן אפשרה לה לתעד את התבגרותה האמנותית והפוליטית. זוכה התחרות הבינלאומית בפסטיבל IDFA.

ג'ואן באאז - אני רעש

בגיל 82 ג'ואן באאז יוצאת לסיבוב הופעות אחרון, ומספרת בכנות יוצאת דופן את סיפור חייה המורכב. יומני ילדוּת, הקלטות מטיפולים שעברה, שיחות עם בני משפחה ופסקול נפלא יוצרים דיוקן בלתי נשכח של הזמרת-אקטיביסטית הגדולה.

המלכה של טיימס סקוור

צ'לי וילסון הייתה יהודיה שחגגה את חג המולד, לסבית שנישאה לגברים ופמיניסטית שהקימה אימפריית בתי קולנוע לפורנו בניו יורק. דמותה הסוערת, שופעת ההומור, החוכמה והסתירות, קמה לתחייה מתוך זיכרונות בני משפחתה והקלטותיה שלה, המלוות באנימציה כובשת.

ורמיר מקרוב

כדי להקים את תערוכת יצירות ורמיר הגדולה אי פעם - זו שמיליוני תיירים יצבאו על פתחה - גרגור ווֶבר, אוצר הרייקסמוזיאום, וצוותו מלקטים את היצירות המופלאות מאוספים בעולם ומנסים לפענח את התעלומות בחייו ויצירתו של הצייר הגדול.

פטריק והלוויתנית

כשהוא צולל לצדם הוא נראה יותר כמו חרק זעיר, אבל פטריק דיקסטרה, צלם ימי, מצליח ליצור מערכות יחסים אינטימיות עם הלווייתנים שהוא מתעד. סרט נדיר ביופיו על תקשורת יוצאת דופן בין אדם לבין היונקים הגדולים בעולם.

פיאנופורטה

כישרונות ענק יש בשפע בתחרות הפסנתר ע"ש שופן (ה-מקפצה לקריירה בינלאומית). ביקור אינטימי מאחורי הקלעים מגלה את הפן האנושי, מכמיר הלב והמשעשע של צעירות וצעירים ברגעי המתח על סף הגשמת חלומותיהם. המוזיקה נפלאה.

קוראים לי אלפרד היצ'קוק

אלפרד היצ'קוק הקפיד על הופעות "קמע" בסרטיו, וכאן הוא עושה זאת בקולו - בסיור אינטימי מודרך בין סצנות מסרטיו הגדולים. מארק קזינס מחיה את היצ'קוק כדי לחשוף את הסודות המקצועיים שהפכו אותו לבמאי המשפיע בתולדות הקולנוע.