אפולוניה, אפולוניה

אפולוניה נולדה להורים בוהמיינים וגדלה בתיאטרון פריזאי מחתרתי. ליאה גלוב עקבה אחרי האמנית הצעירה הכובשת את המסך בכריזמה חד פעמית, במשך 13 שנה, והחברות העמוקה שנוצרה ביניהן אפשרה לה לתעד את התבגרותה האמנותית והפוליטית. זוכה התחרות הבינלאומית בפסטיבל IDFA.

בין מהפכות

זוג צעירות הנקלעות למערבולת היסטורית סוערת כשמהפכות מתחוללות בארצותיהן (באיראן ב-1979 וברומניה ב-1989) מדווחות זו לזו בעשרות מכתבים על חייהן, תקוותיהן ומאבקיהן. סרט המבוסס על צילומי ארכיון מרתקים ועל מכתבים שנתפסו על ידי המשטרה החשאית.

הנסיך של גולדה

בתל אביב של תחילת שנות ה-2000 מוטי הוא אושיית סקייטוברד, אדם אשר מוכן לשלם כל מחיר כדי להגשים את חלומו - להפוך לסקייטר מקצועי.

חבורת חובבנים

מעל מועדון הבמאים החובבים הוותיק באנגליה מרחפת סכנת סגירה. לחברים, רובם קשישים אקסצנטריים, אין כסף, אבל יש חלומות - לשחזר סצנות גדולות ממחזות זמר, להמשיך ליצור פנטזיות. האם אהבת הקולנוע (והאדם) ינצחו את המשבר הכלכלי?

למות בגדול

כשהבמאי סיימון צ'יימברס הוזעק לטפל בדודו הגוסס, לא היה לו מושג שהטיפול הזה יארך ארבע שנים - שנים פרועות, מצחיקות, מלאות בדרמות, ריקודים בעירום, שייקספיר והפתעות. זהו סיפור על הזדקנות יוצאת דופן של נפש חופשייה באמת.

לנשום עמוק

המפגש בין אלֶסיה זקיני לסטיבן קינאן היה מפגש גורלי: היא חלמה לשבור את שיאי הצלילה החופשית והוא ליווה צוללנים כדי להבטיח שיצאו בשלום. בסרט שכולו צילומים מרהיבים, הם יוצאים יחד לכבוש את החור הכחול בדהב.

פוליקר, הילד שבי

בסדרת מפגשים מתועדים, באופן פתוח ובאינטימיות נדירה ושוטפת, ללא זכר לגמגום, פוליקר, הזמר האהוב שחגג 70 לא מכבר, מעז לגלות. להביט אל חייו. זהו מבט פנימי ישיר, יפה וגדוש קבלה עצמית, כפי שלא נראה בעבר.

קאסה סוזאנה

בימים שבהם גברים בבגדי נשים נחשבו בארה"ב לעבריינים, הבית הקטן בהרי הקטסקיל היה מקלט סודי. לשם הגיעו, מלווים בנשותיהם, מי שרצו לחיות, ולו לימים ספורים, בזהות הטרנסית האמיתית שלהם. סיפור על אומץ, כנות וקהילה מרחיבת לב.

קארו וגוטליב: לקרוא כל עמוד

כבר כמעט חמישים שנה ששני ענקי הספרות האמריקאים עובדים ביחד: רוברט קארו - התחקירן הפוליטי זוכה הפוליצר, ובוב גוטליב - העורך המבריק. בסרט מלא הומור, חוכמה ותובנות אינטימיות, בתו של גוטליב מנסה לפענח את מערכת היחסים ביניהם.