בובי ויין: הנשיא של כולם

בובי ויין, סופרסטאר מקומי שצמח בגטו, הופך מזמר למנהיג וגיבור עממי כדי להשיב את הדמוקרטיה לאוגנדה. המאבק שלו קשה וקשוח, אבל הוא אינו מוותר, אף שלא רק הוא אלא גם אשתו וילדיו משלמים מחיר כבד ודרמטי.

הטירה

עם מותה של הגבירה, יוסטינה ירשה את הטירה שבה שימשה כמנקה מגיל חמש. אלא שהטירה מתפוררת, ולה אין די כסף לתיקונים. אט אט עולות בה מחשבות פרידה מן המקום העצום, המרהיב והמשונה, שהיה ביתה כל חייה.

הכת שבקצה העולם

איך קרה שלמרות כל הסימנים המוקדמים, צמחה ביפן כת שמאמיניה צברו נשק וגז לקראת יום הדין והיו מוכנים לרצוח המונים כדי לרצות את מנהיגם? התחקיר הגדוש עדויות אישיות מתאר את העבר (וההווה) של אוֹם שִׁינרִיקיוֹ.

לגבור על הנמר

כשבתו בת ה-13 נאנסה, רנג'יט, איכר הודי חסר השכלה, יצא למאבק חסר תקדים ברשויות, במוסכמות ובאנשי קהילתו, בתביעה שצדק ייעשה. הסרט פותח צוהר נדיר ואינטימי לעולמו של גבר שאהבתו לבתו הפכה אותו לגיבור מפתיע.

פטריק והלוויתנית

כשהוא צולל לצדם הוא נראה יותר כמו חרק זעיר, אבל פטריק דיקסטרה, צלם ימי, מצליח ליצור מערכות יחסים אינטימיות עם הלווייתנים שהוא מתעד. סרט נדיר ביופיו על תקשורת יוצאת דופן בין אדם לבין היונקים הגדולים בעולם.

פרדייז

כשהתחממות כדור הארץ מבעירה את היערות סביב הכפר הזעיר בטייגה הסיבירית והעצים עולים באש, רוסיה מסרבת לשלוח כבאים והמקומיים נותרים לבדם. בין הלהבות, המרהיבות והמאיימות, הם נחושים למגר את המפלצת הרושפת שכמו קמה לתחייה מהאגדות.

פרויקט הכליזמרים

צלם חתונות ונגנית קלרינט מתאהבים בחתונה יהודית בארגנטינה ויוצאים לחפש את שרידי היידיש ותרבות הכליזמרים שנותרו במזרח אירופה. סרט רומנטי, שנון ושופע מוזיקה ,החוקר את מקומן ההיסטורי-חברתי-פוליטי של השפה, התרבות והמוזיקה.

קריסטוס, הילד האחרון

באי יווני זעיר חיים אלף עזים ושלושים בני אדם, ובהם ילד אחד - כריסטוס, התלמיד הבודד בבית הספר המקומי. כדי להמשיך את לימודיו, כריסטוס יאלץ לעזוב את האי, והפרידה הצפויה קורצת אך מחוללת טלטלה רגשית עזה.

תיאטרון של אלימות

דומיניק אנגוון היה רק בן תשע כשנחטף על ידי ארגון הגרילה שביצע זוועות בצפון אוגנדה. בית המשפט הבינלאומי (המנומס והרהוט) בהאג נדרש להכריע האם הוא אחראי לפשעים שביצע והאם שטיפת המוח שעבר פוטרת אותו מאחריות.