Love to Love You, Donna Summer

מיליוני המעריצים של דונה סאמר, שחוללה מהפכה בעולם הפופ עם הלהיט הסקסי "אוהבת לאהוב אותך", לא הכירו את הצדדים הרכים, הפגיעים, המצחיקים שלה. בעזרת ראיונות אישיים וסרטי משפחה נדירים מנסה בתה, ברוקלין, לפענח את דמותה המורכבת.

א.נשים שהם כמוני?

אלה גלנדינינג נולדה עם פגמים שמקשים עליה לעתים ללכת, אבל לא מונעים ממנה לרקוד. היא מעולם לא פגשה מישהי/ו שנראים כמוה, וכשהיא יוצאת לחיפוש היא מופתעת לגלות תפיסות שונות מאוד של גוף, נכות, תפקוד ושונוּת.

אואזיס

הקשר ההדוק בין התאומים רֶמי ורפאל עומד למבחן בגיל ההתבגרות, כשהשונות המוּלדת ביניהם הולכת ומתחדדת.

בת מועדפת

כשאמה וסבתה של הבמאית מסתגרות יחד בקורונה, העוקצנות מפנה מקומה לאינטימיות.

ג'ואן באאז - אני רעש

בגיל 82 ג'ואן באאז יוצאת לסיבוב הופעות אחרון, ומספרת בכנות יוצאת דופן את סיפור חייה המורכב. יומני ילדוּת, הקלטות מטיפולים שעברה, שיחות עם בני משפחה ופסקול נפלא יוצרים דיוקן בלתי נשכח של הזמרת-אקטיביסטית הגדולה.

הביטי בי

שיחה נוגעת ללב בין צעיר סיני לאמו, המתקשה להשלים עם מיניותו

הזיכרון הנצחי

אוגוסטו גונגורה, מבכירי הכתבים הפוליטיים בצ'ילה, הקדיש את חייו לשימור זיכרון הזוועות של משטר פינושה. מחלת אלצהיימר מאיימת למחוק את זיכרונו ואישיותו, אך דווקא אז צומחת בינו לבין זוגתו קרבה חדשה, עדינה ויוצאת דופן.

הטירה

עם מותה של הגבירה, יוסטינה ירשה את הטירה שבה שימשה כמנקה מגיל חמש. אלא שהטירה מתפוררת, ולה אין די כסף לתיקונים. אט אט עולות בה מחשבות פרידה מן המקום העצום, המרהיב והמשונה, שהיה ביתה כל חייה.

המלכה של טיימס סקוור

צ'לי וילסון הייתה יהודיה שחגגה את חג המולד, לסבית שנישאה לגברים ופמיניסטית שהקימה אימפריית בתי קולנוע לפורנו בניו יורק. דמותה הסוערת, שופעת ההומור, החוכמה והסתירות, קמה לתחייה מתוך זיכרונות בני משפחתה והקלטותיה שלה, המלוות באנימציה כובשת.

וישניאק

סיפור חייו של רומן וישניאק, חוקר, צלם טבע מהולל ומי שתיעד את הקהילות היהודיות באירופה רגע לפני השואה, בלי לשער שהן עומדות להיעלם - מסופר מפי בתו ונכדיו, בסרט החושף שפע מצילומיו המרהיבים וחורצי הלב.

זמן עתיד

אחרי שלושים שנות חיים ויצירה בלונדון, שני הבמאים הפועלים יחד תוהים אם הגיעה העת לחזור הביתה, לאירלנד. בסרט הנע בין זמנים ומקומות, מוחשיים ווירטואליים - מושגים כמו בית, שייכות וזרוּת נבחנים בהקשרם הפוליטי ועל רקע סיפור משפחתי מורכב.

לגבור על הנמר

כשבתו בת ה-13 נאנסה, רנג'יט, איכר הודי חסר השכלה, יצא למאבק חסר תקדים ברשויות, במוסכמות ובאנשי קהילתו, בתביעה שצדק ייעשה. הסרט פותח צוהר נדיר ואינטימי לעולמו של גבר שאהבתו לבתו הפכה אותו לגיבור מפתיע.

לחיים

כשקיט וינסנט מתבשר שהוא חולה סופני, הוא מפנה את המצלמה אל הוריו. האיפוק האנגלי שלהם הולך ונסדק, ותחתיו מתגלה שכבה של רגשות והומור. יחסיו עם אביו, המחליט להתגייר ולגדל קנאביס, זוכים לפתע לעדנה מחודשת.

למות בגדול

כשהבמאי סיימון צ'יימברס הוזעק לטפל בדודו הגוסס, לא היה לו מושג שהטיפול הזה יארך ארבע שנים - שנים פרועות, מצחיקות, מלאות בדרמות, ריקודים בעירום, שייקספיר והפתעות. זהו סיפור על הזדקנות יוצאת דופן של נפש חופשייה באמת.

מוּדי

מוּדי חי עם אמו על אי בודד. המוזיקה והריקוד מאפשרים לו גישה למישור רוחני מסתורי.

סוף עונת האהבה

בגיל 75 הודיעה גאולה לבעלה אריק בן ה-77 שהיא נפרדת ממנו. קבלן שיפוצים הוזעק לבנות קיר וחילק את ביתם לשניים. מכאן מתחיל מסע משפחתי מצחיק, כואב ומפתיע, בניסיון להבין למה לקח להם 55 שנה להיפרד.

עתיד מבטיח

ג'יזל חולמת להיות מורה לאנגלית ולמצוא אהבה - מישהו שיבין את מצבה ויעזור לה. הצעירה המשותקת, אחותו של הבמאי, אינה מתכוונת לוותר גם כשסביבתה מהססת. סרט יפהפה, המצליח לראות את הרכוּת והשקט גם בתוך הקשיים.

צהלה

צהלה בת ה-19 נכנסת להריון בלתי רצוי, מה שמביא אותה לבחון מחדש את הקשר התלותי בינה לבין אימה בלה.

ציפורה ורחל לא מתות

לאחר 30 שנה של ניסיונות כושלים, תהל מצליחה לשכנע את אחותה ציפורה לעזוב את ביה"ח הפסיכיאטרי אברבנאל ולעבור לגור עמה. 16 שנות תיעוד של מאבק עם קיומה של עודפות טראומטית שאינה ניתנת לדיבור ולתיווך מילולי.

קיקי

רגע לפני שקיקי בן ה-14 נשלח לכלא נוער על עבירות אלימות וסחר בסמים, גל אחותו מצליחה לשכנע את הרשויות לתת לו הזדמנות אחרונה: מסע טיפולי ניסיוני במדבר.

רד-ידיא

ארוחת הסדר המסורתית - סביב השולחן או בזום - היא מראה שדרכה משתקפות הדינמיקות המשפחתיות המרתקות.

רוזמרי אחרי לכתי

מכתב אהבה מצויר מאב לתינוקת שנולדה ושינתה את עולמו ופחדיו.

שעתיים ביום

מחלה מסתורית שולחת את מיה לאשפוז במהלך היריון. הבדיקות הרפואיות, שיחות טלפון מבן-זוגה והרהורים סלולריים נשזרים בהזיות דיגיטליות.

שקרים שסיפרתי לעצמי

תוך ניסיון ממושך לרפא את מערכת היחסים המתפרקת של הוריו, חושף היוצר סוד משפחתי ופצע עמוק הטבוע בו ובזוגיות עם ארוסתו. מסע קולנועי אחר האמת - על אהבה, שקרים, בגידות וכל מה שביניהם.