ארצות הברית 2023, 105 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית

לדונה סאמר היו כל כך הרבה פנים, שהיא עצמה מודה שלא תמיד הכירה את כולן. הזמרת ששינתה את עולם הפופ עם הלהיט הסקסי "אוהבת לאהוב אותך" (שנולד מרעיון שלה) גדלה מוקפת בכישרונות שירה, אבל חלמה להיות כוכבת-על ולא הפסיקה ליזום חידושים מוזיקליים. בתה ברוקלין, המובילה את הנראטיב בסרט, מנסה לפענח את דמות אמה – זו שחדרה היה נעול תמיד בפני בנותיה, ושרק לעתים רחוקות העזה להביע חולשה. בסרטי משפחה המוצגים לראשונה מתגלה סאמר האנרגטית, המצחיקה, המשתעשעת, אבל מתוך פסיפס הראיונות – עם סאמר עצמה, בני זוגה, קרובים וחברים – עולה סיפור שיש בו גם כאב עצום, שאיתו התמודדה בזכות כישרונה הענק.

פסטיבלים קודמים: Berlinale, CPH:DOX, SXSW

Roger Ross Williams is an Oscar, Emmy, NAACP Image award, Webby and Peabody award-winning director, producer and writer –and the first African American director to win an Academy Award ®, with his film Music By Prudence.

Brooklyn Sudano is a producer, director and an accomplished and versatile actress with over 20 years of experience. She has established herself as a sought-after talent, known for her dynamic work on stage, screen and behind the camera.

הפקה: Julie Goldman, Christopher Clements, Carolyn Hepburn, David Blackman
חברת הפקה: Motto Pictures
עריכה: Enat Sidi, Jon Stray, Jean Tsien
תחקיר: J. Daniel Torres, Janne Gartner
מוזיקה: T. Griffin

מקור:

אולי יעניין אותך עוד...