The Center

ישראל 2023, 95 דקות, עברית ואנגלית, כתוביות בעברית ובאנגלית

בשנת 1977 נחת בתל אביב עב"מ. במרכז העיר נפתח הקניון הראשון של ישראל – דיזנגוף סנטר – עצום, שונה, שאפתני ומשוגע. אגדות רבות נקשרו במקום. סיפורים על מנהרות סודיות ועטלפים, עניינים ביטחוניים וחיים נסתרים. עיר בתוך עיר שמלאה בדמויות וגיבורים, בסיפורים קטנים וגדולים. "סרט בסנטר" משוטט בין מימדי הזמן השונים של המקום המוזר, בין נקודות מבט מפתיעות ומרגשות, על פיסת האדמה שהיא הלב הפועם של הליברליות הישראלית.

האתר הרשמי

קובי פרג' - שחקן ובמאי. סרט הביכורים שלו "פוטו פרג'" היה מועמד לפרס אופיר עבור הסרט התיעודי הטוב ביותר. בשנת 2018 הקים את סטודיו בן-מיור פרג' לצד מוריס בן-מיור יחד יצרו את הסרטים סרטם "להאיר את יוסי" ו"המלכה שושנה" שפתח את פסטיבל דוקאביב 2021.

מוריס בן-מיור - עורך ובמאי. בעל ניסיון של מעל לשני עשורים. במשך השנים ערך עשרות סרטים תיעודיים ועלילתיים. בשנת 2018 זכה בן-מיור בפרס העריכה הטובה ביותר של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה על עריכת הסדרה "יומני קירשנבאום", וכן זכה בפרס העריכה הטובה ביותר על סרטו "להאיר את יוסי" בתחרות של פורום היוצרים הדוקומנטרים.

הפקה: קובי פרג', לירון עמיר
חברת הפקה: סטודיו בן-מיור פרג'
תסריט: קובי פרג', מוריס בן-מיור, שאולי מלמד
עריכה: מוריס בן-מיור, שאולי מלמד
צילום: רועי פרג', אוריאל סיני, הילל בן-זאב פרלוב, אבנר מאייר, יפים גרבוי, אלעד דבי, אבנר שחף, דרור לבנדיגר, תמנון אר-טארופראיון
תחקיר: קובי פרג', מוריס בן-מיור, שאולי מלמד, לירון עמיר
עיצוב פסקול: אביב אלדמע, אולפני דיבי
מוזיקה: יונתן בר גיורא

מקור:

גופים תומכים/משדרים: קרן רבינוביץ' - פרוייקט קולנוע, HOT8, קרן כדר

אולי יעניין אותך עוד...