Love to Love You, Donna Summer

מיליוני המעריצים של דונה סאמר, שחוללה מהפכה בעולם הפופ עם הלהיט הסקסי "אוהבת לאהוב אותך", לא הכירו את הצדדים הרכים, הפגיעים, המצחיקים שלה. בעזרת ראיונות אישיים וסרטי משפחה נדירים מנסה בתה, ברוקלין, לפענח את דמותה המורכבת.

בובי ויין: הנשיא של כולם

בובי ויין, סופרסטאר מקומי שצמח בגטו, הופך מזמר למנהיג וגיבור עממי כדי להשיב את הדמוקרטיה לאוגנדה. המאבק שלו קשה וקשוח, אבל הוא אינו מוותר, אף שלא רק הוא אלא גם אשתו וילדיו משלמים מחיר כבד ודרמטי.

ג'ואן באאז - אני רעש

בגיל 82 ג'ואן באאז יוצאת לסיבוב הופעות אחרון, ומספרת בכנות יוצאת דופן את סיפור חייה המורכב. יומני ילדוּת, הקלטות מטיפולים שעברה, שיחות עם בני משפחה ופסקול נפלא יוצרים דיוקן בלתי נשכח של הזמרת-אקטיביסטית הגדולה.

התזמורת

עם גזר דין מוות על ראשם – עולי ערב הקימו תחנת תעמולה פוליטית שהסעירה את העולם הערבי. עם קום המדינה ועליית היהודים מארצות ערב, הייתה תחנת הרדיו כר פעילות אקטיבית ללוחמה מודיעינית ופוליטית כנגד מדינות ערב.

ימי הפיק

סיפור חייו הדרמטי של צביקה פיק, כוכב הפופ הראשון של ישראל, שלא נתן לאף נפילה להפריע לעובדה שהוא מלך, בעיני עצמו לפחות. קטעי ארכיון נדירים וראיונות, כולל עם פיק עצמו, רגע לפני מותו.

ליטל ריצ'רד: אני הכל

ליטל ריצ'רד, הנער המוכשר שסולק מביתו בגלל נטייתו המינית, הפך למוזיקאי נערץ וגיבור תרבות. חומרי ארכיון, ראיונות עם ענקים כמו מיק ג'אגר ופול מקרטני והמון מוזיקה מציירים את דמותו כאמן שנאלץ להתמודד עם לחצים מבחוץ ומבפנים.

מיושה: קולה של הבוסה נובה

היא הייתה כוכבת, אבל כאישה היא נאלצה לפנות את הבמה לענקי הבוסה נובה הגברים. אחיינה של הזמרת (והמלחינה) מיושה שולה מארכיון המשפחה אוצרות חד פעמיים ומספר את חייה - סיפור אגדה מוזיקלי המשיב לה את התהילה.

משבר זהות ללילה אחד בלבד

אחרי פראן ליבוביץ', בוב דילן והרולינג סטונס, מגיע תורו של מוסד ניו יורקי נוסף, שמרטין סקורסזה הגדול מתעד באהבה: דייוויד ג'והנסן, סולן "הניו-יורק דולז" ופרפורמר שנון ופרוע, בהופעה חיה (נהדרת), בתוספת תחקיר רקע מרתק כמתבקש.

ענבל פרלמוטר - אם זה נגמר

ענבל פרלמוטר הפכה לאגדה עוד בחייה. היא פרצה לתודעה המקומית כסולנית להקת "המכשפות" שהביאה קול חדש במוזיקה, בתרבות ובפתיחות למיניות אחרת. דרך יומניה האישיים וקטעי ארכיון נדירים, הסרט מביא את סיפורה של דמות אייקונית ישראלית.

פוליקר, הילד שבי

בסדרת מפגשים מתועדים, באופן פתוח ובאינטימיות נדירה ושוטפת, ללא זכר לגמגום, פוליקר, הזמר האהוב שחגג 70 לא מכבר, מעז לגלות. להביט אל חייו. זהו מבט פנימי ישיר, יפה וגדוש קבלה עצמית, כפי שלא נראה בעבר.

פיאנופורטה

כישרונות ענק יש בשפע בתחרות הפסנתר ע"ש שופן (ה-מקפצה לקריירה בינלאומית). ביקור אינטימי מאחורי הקלעים מגלה את הפן האנושי, מכמיר הלב והמשעשע של צעירות וצעירים ברגעי המתח על סף הגשמת חלומותיהם. המוזיקה נפלאה.