אוזניים גדולות שומעות עם הרגליים

הצמד בקה ולמואן יוצאים לסיור דחוס, מלא הפתעות ומסחרר חושים בחברת האדריכל התאילנדי המוערך בוּנסֶרם פרֶמתָדַה, היוצר מבנים שתפיסת המרחב בהם יוצאת דופן ומבוססת על הרגישות המיוחדת שפיתח דווקא בזכות החירשות הכמעט מוחלטת עמה נולד.

אופנה: להתחיל מחדש

איימי פוני, הכוכבת העולה בשמי האופנה הלונדונית, נחושה להפוך את המותג היוקרתי Mother of Pearl שהופקד בידיה לבר קיימא ומתחשב בסביבה ובבני אדם. בעולם של אופנה מהירה, נצלנית והרסנית, המשימה שלה תובעת נחישות יוצאת דופן.

האסירה X

בניסיון להבין את הטירוף שמאחורי מסכות ההיגיון וחותם הגאונות של אביה החורג, סוכן מוסד שסרח והטיל מורא על משפחתו, יוצאת בתו למסע מתועד אל נפשם של הפסיכופטים הידועים בעולם, ביניהם צ'ארלס מנסון, ריצ'ארד רמירז ואחרים.

ורמיר מקרוב

כדי להקים את תערוכת יצירות ורמיר הגדולה אי פעם - זו שמיליוני תיירים יצבאו על פתחה - גרגור ווֶבר, אוצר הרייקסמוזיאום, וצוותו מלקטים את היצירות המופלאות מאוספים בעולם ומנסים לפענח את התעלומות בחייו ויצירתו של הצייר הגדול.

יומן תצפית

מסע בעקבות יומני התצפית של נער, עמית גפן, שהיה צפר. דרך סיפורו של עמית, הסרט חוקר את הדרך בה אנחנו מתבוננים בעולם והצורך שלנו לתעד אותו.

מחפשים את שוגרמן

רודריגז, מוזיקאי אמריקאי שהוציא שני אלבומים כושלים בתחילת שנות ה-70 הפך ללא ידיעתו לכוכב ענק בדרום אפריקה. שני מעריצים מחליטים לברר מה עלה בגורלו, ומגלים סיפור אמיתי המתעלה על כל בדיון.

על אודות מבנה הגוף האנושי

הטכנולוגיות המתוחכמות מאפשרות לנו כיום להחדיר מצלמות אל המקומות בגוף שנחשבו מסתוריים ובלתי נגישים. יוצרי "הלווייתן" (פרבל וקסטינג-טיילור) מזמינים אותנו למסע בנופי הפרא המסעירים של גוף האדם, אל עומק מערכות הבשר והדם העוטפות אותנו כיצורים בעלי תודעה.

פרויקט הכליזמרים

צלם חתונות ונגנית קלרינט מתאהבים בחתונה יהודית בארגנטינה ויוצאים לחפש את שרידי היידיש ותרבות הכליזמרים שנותרו במזרח אירופה. סרט רומנטי, שנון ושופע מוזיקה ,החוקר את מקומן ההיסטורי-חברתי-פוליטי של השפה, התרבות והמוזיקה.