Anhell69

סיפורה של הקהילה הקווירית במדיין נחשף בשפה קולנועית מכושפת. הבמאי, תיאו מונטויה, מביא דמויות וקולות שאבדו בגיל צעיר, ובמרכזם דמותו של קאמילו נז'אר (שכינויו Anhel69), שאמור היה לככב בסרט הזומבים שלו, אך מת ממנת יתר.

Love to Love You, Donna Summer

מיליוני המעריצים של דונה סאמר, שחוללה מהפכה בעולם הפופ עם הלהיט הסקסי "אוהבת לאהוב אותך", לא הכירו את הצדדים הרכים, הפגיעים, המצחיקים שלה. בעזרת ראיונות אישיים וסרטי משפחה נדירים מנסה בתה, ברוקלין, לפענח את דמותה המורכבת.

בין מהפכות

זוג צעירות הנקלעות למערבולת היסטורית סוערת כשמהפכות מתחוללות בארצותיהן (באיראן ב-1979 וברומניה ב-1989) מדווחות זו לזו בעשרות מכתבים על חייהן, תקוותיהן ומאבקיהן. סרט המבוסס על צילומי ארכיון מרתקים ועל מכתבים שנתפסו על ידי המשטרה החשאית.

ג'ואן באאז - אני רעש

בגיל 82 ג'ואן באאז יוצאת לסיבוב הופעות אחרון, ומספרת בכנות יוצאת דופן את סיפור חייה המורכב. יומני ילדוּת, הקלטות מטיפולים שעברה, שיחות עם בני משפחה ופסקול נפלא יוצרים דיוקן בלתי נשכח של הזמרת-אקטיביסטית הגדולה.

הביטי בי

שיחה נוגעת ללב בין צעיר סיני לאמו, המתקשה להשלים עם מיניותו

המלכה של טיימס סקוור

צ'לי וילסון הייתה יהודיה שחגגה את חג המולד, לסבית שנישאה לגברים ופמיניסטית שהקימה אימפריית בתי קולנוע לפורנו בניו יורק. דמותה הסוערת, שופעת ההומור, החוכמה והסתירות, קמה לתחייה מתוך זיכרונות בני משפחתה והקלטותיה שלה, המלוות באנימציה כובשת.

ליטל ריצ'רד: אני הכל

ליטל ריצ'רד, הנער המוכשר שסולק מביתו בגלל נטייתו המינית, הפך למוזיקאי נערץ וגיבור תרבות. חומרי ארכיון, ראיונות עם ענקים כמו מיק ג'אגר ופול מקרטני והמון מוזיקה מציירים את דמותו כאמן שנאלץ להתמודד עם לחצים מבחוץ ומבפנים.

למות בגדול

כשהבמאי סיימון צ'יימברס הוזעק לטפל בדודו הגוסס, לא היה לו מושג שהטיפול הזה יארך ארבע שנים - שנים פרועות, מצחיקות, מלאות בדרמות, ריקודים בעירום, שייקספיר והפתעות. זהו סיפור על הזדקנות יוצאת דופן של נפש חופשייה באמת.

ענבל פרלמוטר - אם זה נגמר

ענבל פרלמוטר הפכה לאגדה עוד בחייה. היא פרצה לתודעה המקומית כסולנית להקת "המכשפות" שהביאה קול חדש במוזיקה, בתרבות ובפתיחות למיניות אחרת. דרך יומניה האישיים וקטעי ארכיון נדירים, הסרט מביא את סיפורה של דמות אייקונית ישראלית.

פוליקר, הילד שבי

בסדרת מפגשים מתועדים, באופן פתוח ובאינטימיות נדירה ושוטפת, ללא זכר לגמגום, פוליקר, הזמר האהוב שחגג 70 לא מכבר, מעז לגלות. להביט אל חייו. זהו מבט פנימי ישיר, יפה וגדוש קבלה עצמית, כפי שלא נראה בעבר.

פורנומלנכוליה

אלפי מעריצים עוקבים אחרי תמונות העירום וסרטוני הסקס של לאלו סנטוס. הוא גם מככב בסרט פורנו בתפקיד המפתיע של המהפכן המקסיקני זפאטה. אבל ההצלחה מלווה בתחושת החמצה והיעדר האינטימיות צובע את חייו של לאלו במלנכוליה.

קאסה סוזאנה

בימים שבהם גברים בבגדי נשים נחשבו בארה"ב לעבריינים, הבית הקטן בהרי הקטסקיל היה מקלט סודי. לשם הגיעו, מלווים בנשותיהם, מי שרצו לחיות, ולו לימים ספורים, בזהות הטרנסית האמיתית שלהם. סיפור על אומץ, כנות וקהילה מרחיבת לב.

קוקומו סיטי

ארבע טרנסג'נדריות שחורות חולקות את חוויות חייהן כעובדות בתעשיית המין האמריקאית. סיפורי אימה, סכנת מוות ורגעי ניצחון אישיים משתלבים במבט מפוכח על המציאות לכדי אמירה חברתית נוקבת, בסרט וריטֶה פרפורמטיבי, מסוגנן מאוד ומלא הומור ואנושיות.