Kokomo City

ארצות הברית 2023, 73 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית

סיפורים מצחיקים על גילוח חירום סודי במקלחת, סיפורים מעוררי השתאות על מפגש עם לקוח שמסתיים בחטיפת אקדחו, וסיפורים מצמררים על רגעים של סכנת מוות – כל אלה מרכיבים את הסרט המסוגנן מאוד, בשחור-לבן, שבו ארבע טרנסג'נדריות שחורות מספרות על חייהן בתעשיית המין בניו יורק ובאטלנטה, תוך שהן מפרקות כל טאבו ומתעלמות מכללי ההדחקה וההשתקה המקובלים.
סרט הביכורים של המוזיקאית והמפיקה המוזיקלית (עטורת הפרסים) ד' סמית מוגדר כסרט וריטֶה פרפורמטיבי, משום שהוא משלב סצנות אותנטיות עם פרשנות אישית ומניח לארבע הגיבורות הכריזמטיות והאנרגטיות להציג את חייהן בשולי החברה במלוא תפארתם המאיימת ועליבותם המרוממת.

פסטיבלים קודמים: Sundance, Berlinale

D. SMITH (director, editor, cinematographer, producer) is a two-time Grammy nominated producer, singer, and songwriter and is now making her film debut as a director of the documentary “Kokomo City.” She devoted almost 3 years to it while crashing on different friends’ couches. All the while diving into the lives of four trans women who had a story to tell. Smith was over the moon to receive the call that “Kokomo City” was to premiere at the Sundance Film Festival.

הפקה: D. SMITH, HARRIS DORAN, BILL BUTLER

אולי יעניין אותך עוד...